#4fathers – Mercedes-Benz i relacje ojca z dziećmi
Z okazji Dnia Ojca, Mercedes-Benz uruchamia nową platformę komunikacyjną. Jej główną tematyką będą relacje ojca z dziećmi.
Osią platformy komunikacyjnej #4FATHERS są treści skierowane do ojców, które opowiadają o tym, jak budować relacje z dziećmi. W artykułach natywnych Mercedes-Benz promuje wspólne, aktywne spędzanie czasu i podpowiada gotowe pomysły na rodzinne przygody. Opowiada o sztuce ojcostwa, bezpieczeństwie, o tym jak uczestniczyć w życiu dziecka, wspierać je, okazywać uczucia. Oczywiście w tle pojawiają się przystosowane do potrzeb rodziny samochody spod znaku „Gwiazdy”. Data uruchomienia nowej platformy nie jest przypadkowa – przypada na święto wszystkich Tatusiów, czyli Dzień Ojca.
Wszystkie artykuły Mercedes zebrał na dedykowanej stronie internetowej – 4fathers.pl. Na potrzeby kampanii powstały też dwa filmy i sesje zdjęciowe.
Najnowsze
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. -
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
-
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
Zostaw komentarz: