
Suzuki Celerio debiutuje w Polsce
Najnowszy, miejski samochód Suzuki jest już dostępny w polskich salonach sprzedaży. Suzuki Celerio dzięki kompaktowym wymiarom oraz niskiemu zużyciu paliwa ma być propozycją dla mieszkańców miast.
Producent plasuje go w nowym segmencie klasy kompaktowych samochodów miejskich, określanym jako „A+ compact”. Celerio ma zachęcać do siebie przestronnym wnętrzem i bagażnikiem o pojemności 240 litrów. W Polsce auto jest dostępne w dwóch wersjach wyposażenia. Niższa wersja – Comfort – wyceniona została na 39900 złotych zawiera m.in.: klimatyzację, elektrycznie regulowane przednie szyby, centralny zamek, ESP, TPMS, 6 poduszek powietrznych, system audio oraz system komunikacji bezprzewodowej Bluetooth. Wyższa wersja – Premium – kosztuje 42900 złotych, a producent dorzuca do niej m.in. felgi aluminiowe 14 cali, przednie światła przeciwmgłowe, elektrycznie regulowane lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia.

Dodatkowo, w ramach oferty inaugurującej sprzedaż modelu Celerio, można doposażyć samochód w pakiet akcesoriów Cross (990 złotych), w skład którego wchodzą nakładki na błotniki i progi, listwy boczne drzwiowe, gumowa wykładzina bagażnika oraz folia zabezpieczająca zderzak tylny.
Można wybrać spośród 6 kolorów lakierów, wśród których znalazł się nowy, specjalnie opracowany dla tego modelu kolor Cerulean Blue Pearl Metallic.

Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: