Alonso dla swojej publiczności
Fernando Alonso zafundował swoim kibicom piękny prezent. Nie wiadomo jak potoczą się kwalifikacje i wyścig o GP Europy, ale były mistrz świata pojechał jak natchniony podczas drugiego piątkowego treningu.
| Fernando Alonso |
![]() |
|
fot. Renault
|
Na trzy minuty przed końcem drugiej sesji treningowej kierowca Renault podjął ostatnią dzisiaj próbę poprawienia czasu uzyskanego podczas treningów. Trzeba przyznać, że zrobił to w pięknym stylu. Już pierwszy sektor pokonał w najszybszym ze wszystkich kierowców tempie. Potem pojawiły się rekordy w następnych częściach toru i w końcu pierwszy dzisiaj wynik poniżej 1 minuty 40 sekund. Wygląda na to, że zespół Renault ma się coraz lepiej. Alonso miał przecież szansę na świetny wynik już
w poprzednim wyścigu, na torze pod Budapesztem, gdzie startował z pole position. Drugi czas, popołudniowej sesji, którego autorem jest Jenson Button jest aż 0,774 sekundy gorszy.
Robert Kubica uplasował się na 7. pozycji, tracąc do Alonso 1,239 sekundy.
Lewis Hamilton, zwycięzca GP Węgier, niestety nie miał okazji wykazać się dzisiaj po południu swoimi umiejęnościami. Po przejechaniu trzech okrążeń na jednym z zakrętów jego samochód stał się nadsterowny i zawadził lekko o ograniczającą barierę. Uszkodzenia wspornika skrzydła okazały się na tyle poważne, że wymagały wymiany przodu bolidu. Niestety, McLaren nie przywiózł takiego samego zapasowego skrzydła do Walencji i Lewis nie mógł juz uczestniczyć w dalszej części sesji. W wywiadzie powiedział, że ma nadzieję, że zostanie ono dostarczone do jutra i zespół będzie mógł nadrobic stracony czas.
|
Poz. |
Nr |
Kierowca |
Zespół |
Czas |
Strata |
Liczba okrążeń |
|
1 |
7 |
1:39.404 |
– |
33 |
||
|
2 |
22 |
1:40.178 |
0.774 |
33 |
||
|
3 |
23 |
1:40.209 |
0.805 |
34 |
||
|
4 |
16 |
1:40.385 |
0.981 |
39 |
||
|
5 |
17 |
1:40.503 |
1.099 |
25 |
||
|
6 |
20 |
1:40.596 |
1.192 |
23 |
||
|
7 |
5 |
1:40.643 |
1.239 |
34 |
||
|
8 |
21 |
1:40.681 |
1.277 |
31 |
||
|
9 |
15 |
1:40.723 |
1.319 |
33 |
||
|
10 |
2 |
1:40.738 |
1.334 |
31 |
||
|
11 |
4 |
1:40.739 |
1.335 |
39 |
||
|
12 |
9 |
1:40.770 |
1.366 |
32 |
||
|
13 |
8 |
1:40.787 |
1.383 |
35 |
||
|
14 |
14 |
1:40.956 |
1.552 |
37 |
||
|
15 |
10 |
1:40.985 |
1.581 |
30 |
||
|
16 |
12 |
1:41.156 |
1.752 |
34 |
||
|
17 |
6 |
1:41.350 |
1.946 |
29 |
||
|
18 |
3 |
1:42.017 |
2.613 |
37 |
||
|
19 |
11 |
1:42.089 |
2.685 |
34 |
||
|
20 |
1 |
1:43.214 |
3.810 |
3 |
Najnowsze
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Mokry Tor Modlin, sześć finałowych modeli i jedna zwycięska tytułowa statuetka. Zdradzamy kulisy decyzji jury, emocje podczas jazd testowych i powody, dla których to właśnie Panda okazała się bezkonkurencyjna. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
-
Uważaj na znak D-13 – to podpucha, na którą łapie się wielu kierowców.

Zostaw komentarz: