Nowe Porsche 911 Carrera GTS
Druga generacja Porsche 911 Carrera GTS staje na linii startu. Cztery odmiany, coupé i kabriolet, dostępne w wersjach z napędem na tylną lub na obie osie, uzupełniają lukę pomiędzy modelem 911 Carrera S oraz stworzonym z myślą o jeździe torowej 911 GT3.
Najnowszs „911” ma silnik o mocy 430 KM, pakiet Sport Chrono oraz aktywny system tłumienia PASM, obniżający prześwit auta o 10 mm. 911 Carrera GTS z przekładnią Porsche Doppelkupplungsgetriebe (PDK) przyspiesza od 0 do 100 km/h w ciągu 4,0 s (kabriolet: 4,2 s), a prędkość maksymalna wszystkich odmian przekracza barierę 300 km/h – najszybsze coupé z tylnym napędem i ręczną skrzynią biegów osiąga 306 km/h.
Poznaj historię modelu Porsche 911 Turbo – tutaj. |
Porsche 911 Carrera GTS |
![]() |
fot. Porsche |
Nowe modele seryjnie mają montowane m.in. biksenonowe reflektory z układem dynamicznego oświetlenia Porsche Dynamic Light System (PDLS) oraz sportowe wydechy, generujące niepowtarzalny dźwięk, zarezerwowany wyłącznie dla odmiany GTS.
Na kierowcę i pasażera czeka ekskluzywne, wykończone Alcantarą wnętrze, w tym charakterystyczne dla modeli GTS, skórzane fotele.
Cztery odmiany 911, coupé i kabriolet, dostępne w wersjach z napędem na tylną lub na obie osie. |
![]() |
fot. Porsche |
Wygląd zewnętrzny nowych „911” znacząco różni się od pozostałych modeli Carrera. Wszystkie cztery odmiany mają karoserię 911 Carrera 4 z poszerzonymi tylnymi nadkolami i szerszym rozstawem kół. Seryjne są także 20-calowe, zaopatrzone w centralną śrubę obręcze w kolorze matowej czerni. Z przodu uwagę zwracają specjalne akcenty ozdobne oraz przyciemniane klosze biksenonowych reflektorów, a z tyłu czarne pasy przebiegające przez pokrywę silnika oraz czarne końcówki wydechu z lśniącym wykończeniem.
Po wprowadzeniu nowych odmian gama modelowa 911 Carrera liczy 12 sportowych aut na trzech poziomach mocy, dostępnych z nadwoziami coupé i kabriolet oraz z napędem na tylną lub obie osie. Sprzedaż odmian GTS rozpocznie się w listopadzie tego roku.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: