Suzuki, Subaru, Daihatsu, Toyota i Mazda podpisały porozumienie. Wiemy, czego dotyczy!
Znani producenci osiągnęli porozumienie w sprawie wspólnego opracowania specyfikacji technicznych dla urządzeń komunikacyjnych w pojazdach następnej generacji. Co kryje się pod skrótem CASE?
W zakresie funkcji określanych jako CASE (Connected – połączonych, Autonomous – autonomicznych/Automated – automatycznych, Shared – współdzielonych i Electric – elektrycznych), które uważane są za katalizatory znaczących zmian w przemyśle motoryzacyjnym, dokonuje się szybki postęp w dziedzinie łączności w odniesieniu do aspektów technologii i biznesu związanych z komunikacją i danymi, w tym usług w chmurze, IoT, big data i AI.
Dziś poszczególni producenci samochodów niezależnie opracowują rozwiązania do komunikacji z pojazdami. Nawet w przypadkach gdy świadczone są te same usługi połączone, takie jak funkcje zdalnej obsługi, każda firma przyjmuje inne podejście do kontynuacji prac rozwojowych i przeznaczania stosownych zasobów.
W odpowiedzi na te wyzwania, dzięki współpracy w kwestii rozwoju urządzeń komunikacyjnych w pojazdach, firmy mogą jak najszybciej zapewnić klientom bezpieczniejsze i wygodniejsze usługi połączone. W ten sposób mogą pozycjonować rozwój aplikacji i usług jako kompetencje wewnętrzne oraz osiągać większą wydajność i przyspieszać rozwój urządzeń komunikacyjnych w pojazdach. Te kroki pozwolą każdej z firm bardziej skupić się na rozwoju aplikacji i usług w oparciu o wspólną infrastrukturę.
W tej chwili Suzuki, Subaru, Daihatsu oraz Mazda implementując własne technologie do podstawowych ram komunikacji samochodów opracowanych przez Toyotę, wspólnie zbudują systemy dla samochodów połączonych następnej generacji, zgodnie z ujednoliconym standardem łączności pomiędzy pojazdami a sieciami i centrum zarządzania usługami połączonymi.
W rezultacie, dzięki dalszej stabilizacji jakości komunikacji pomiędzy pojazdami a centrum zarządzania usługami połączonymi możliwe będzie świadczenie klientom wygodniejszych usług łączności, takich jak lepszej jakości połączenia pomiędzy klientami a operatorami czy wydajniejsza komunikacja. Jednocześnie możliwe będzie zmniejszenie obciążeń rozwojowych każdej z zaangażowanych firm oraz uproszczenie obsługi systemu i aktualizacji wersji, które obejmują dodatkowe nowe funkcje, a także optymalizację zasobów takich jak zajmowane przestrzenie czy zatrudniony personel.
Suzuki, Subaru, Daihatsu, Toyota oraz Mazda będą otwarcie rozważać współpracę z innymi podobnie myślącymi partnerami w zakresie wspólnego, niniejszym uzgodnionego rozwoju, kontynuując jednocześnie swoje wysiłki na rzecz rozwoju usług, które wzbogacają życie ludzi i rozwiązują problemy społeczne.
Najnowsze
-
Prawo jazdy kategorii B to przepustka nie tylko do samochodów. Nawet nie wiesz, co możesz prowadzić
W świadomości kierowców kategorie prawa jazdy mają zwykle prosty podział. Kategoria B to samochody osobowe, kategoria C to pojazdy ciężarowe, zaś A pozwala na jeżdżenie motocyklami. Wbrew obiegowej opinii prawo jazdy kategorii B daje znacznie szersze uprawnienia. -
Aktywiści Ostatniego Pokolenia pod lupą prokuratury. Policja pokazała twarde dowody
-
Mandat za zbyt wolną jazdę to nie mit. Nie chodzi tylko o znak C-14
-
Znaleziska sprzed ponad 4000 lat na budowie drogi S1. Co dalej z budową ekspresówki?
-
Jeden jechał za szybko, drugi wymusił – kto jest winny w tej sytuacji?
Zostaw komentarz: