
Mini John Cooper Works Cabrio – elektryzujący lakier Zesty Yellow i sprint do „setki” w 6,5 sekundy!
Mini pokazało swoje odświeżone modele John Cooper Works oraz John Cooper Works Cabrio. Wiemy, co znajdzie się w wyposażeniu standardowym!
Poza okrągłymi reflektorami diodowymi wyrazisty i purystyczny design podkreśla również powiększona sześciokątna atrapa chłodnicy, która wraz z dużymi otworami bocznymi zapewnia dopływ powietrza do układu napędowego i hamulcowego.
Wzrok przyciąga również listwa zderzaka, która teraz jest lakierowana w kolorze karoserii – na przykład w nowym wariancie Zesty Yellow, oferowanym wyłącznie w Mini John Cooper Works Cabrio. Nowością są także zmodyfikowane ozdobniki boczne na przednich błotnikach oraz wyjątkowo wyrazisty dyfuzor w nowo zaprojektowanym pasie tylnym obu modeli.
Pod maską znajdziemy silnik o pojemności 2,0 l z technologią Mini TwinPower Turbo, który jest umieszczony pod maską obu modeli i osiąga maksymalną moc 170 kW (231 KM) oraz maksymalny moment obrotowy 320 Nm. ozpędza on Mini John Cooper Works od zera do 100 km/h w 6,3 sekundy w przypadku standardowej 6‑biegowej skrzyni manualnej i nawet w 6,1 sekundy w przypadku opcjonalnej 8-stopniowej sportowej skrzyni Steptronic. Mini John Cooper Works Cabrio depcze mu jednak po piętach. Jego wartości dla standardowego sprintu wynoszą odpowiednio 6,6 i 6,5 sekundy.
Opcjonalnie dostępne są 18-calowe obręcze kół ze stopów lekkich, między innymi w nowej stylistyce John Cooper Works Circuit Spoke 2-tone.
Do wyposażenia standardowego należy nowo zaprojektowany centralny zestaw wskaźników z wyświetlaczem dotykowym o przekątnej 8,8 cala w stylistyce Black Panel i zintegrowanymi przyciskami systemu audio i ulubionych funkcji.
Również nowy system obsługi ułatwia intuicyjne sterowanie funkcjami pojazdu, programem audio, nawigacją, komunikacją i aplikacjami. W tym celu dostępne są teraz dynamiczne widżety, które można wybierać na ekranie dotykowym.
Dla wskaźników na centralnym zestawie wskaźników i dostępnym opcjonalnie wielofunkcyjnym wyświetlaczu wskaźników na kolumnie kierownicy dostępne są dwie różne kolorystyki.
W trybie „Lounge” powierzchnie ekranu mają relaksujące niebieskie i turkusowe odcienie. Po przełączeniu na tryb „Sport” tło ekranu świeci w kolorze czerwonym i antracytowym. Na życzenie kolorystykę wyświetlaczy można powiązać z oferowanymi standardowo trybami jazdy.
Najnowsze
-
Chińskie baterie litowo-jonowe biją rekordy! 520 km zasięgu w 5 minut – czy to koniec ery spalinówek?
Wyobrażasz sobie ładowanie elektryka na 500 km w czasie krótszym niż poranna kawa? Chińscy giganci właśnie tego dokonali - ich najnowsze baterie biją rekordy szybkości ładowania! -
6. Rajd Motocyklowy Weteranów – relacja z hołdu bohaterom
-
6. Rajd Motocyklowy Weteranów – hołd na dwóch kołach dla tych, którzy nie wrócili z misji. Start już 24 kwietnia!
-
Od kartingu do F1 Academy? Kornelia Olkucka walczy o marzenia we włoskiej Formule F4!
-
XPENG P7, G6 i G9 – wideo z pierwszych jazd w Polsce! Ceny, dane techniczne, rywale. Oto chińskie modele, które rzucają rękawicę Tesli
Zostaw komentarz: