Dr Ewa Łabno-Falęcka z Mercedes-Benz nagrodzona
Dr Ewa Łabno-Falęcka, dyrektor komunikacji Mercedes-Benz Polska, odebrała nagrodę w kategorii „Thinking Out of the Box” w konkursie Mediarun na Dyrektora Marketingu Roku.
Dr Ewa Łabno-Falęcka, dyrektor komunikacji Mercedes-Benz Polska |
fot. Mercedes-Benz |
Kapitula doceniła projekt i program oferowany przez Stację Mercedes na warszawskim Powiślu za innowacyjną, przyjazną, estetyczną i kulturalną formę obecności marki w przestrzeni miejskiej. „Nieoczekiwanie Mercedes w parku nam nie przeszkadzał” – podsumowała w laudacji Kalina Janicka, general manager Clear Channel.
Konkurs nagradza marketerów za ponadprzeciętne strategie marketingowe zrealizowane w 2013 roku. W tym roku wyróżniono firmy w kategoriach: Grand Prix Firmy, Instytucje i organizacje, nagroda zespołowa, osobowość roku w kategoriach: m.in: launch/rebranding roku oraz właśnie „Thinking Out of the box”. W skład kapituły konkursu Mediarun wchodzi 41 ekspertów.
Najnowsze
-
Każdy kierowca powinien teraz używać zasady 5 minut. To gwarancja spokoju na lata
Współczesne samochody może i są w dużej mierze bezobsługowe, ale to co innego niż odporność na niewłaściwą i bezmyślną obsługę. Prędzej czy później wszystkie eksploatacyjne błędy się zemszczą. Jednym ze sposobem na uniknięcie wydatków, jest pamiętanie o zasadzie 5 minut. -
Rusza budowa nowego odcinka S11. Droga połączy cztery województwa
-
Piesi zaatakowali kierowcę na pasach, więc stracił prawo jazdy. Ale sam jest sobie winien
-
Rowerzysta jedzie ścieżką – musi przepuścić pieszego, gdy wchodzi na pasy?
-
Czy po piwie bezalkoholowym można prowadzić? Odpowiedź nie jest prosta
Zostaw komentarz: