Nowy Nissan Pulsar – oręże w segmencie C
Nissan Pulsar - oto japoński producent wytacza potężne działo przeciw takim liderom segmentu jak Ford Focus, Opel Astra, Renault Megane czy Volkswagen Golf. Czy ta batalia się powiedzie?
Wykorzystując to samo podejście do stylistyki, którego owocem były modele Qashqai, X-Trail i Note, Nissan poszerza swoje portfolio produktów o kolejny produkt – rodzinnego hatchbacka Pulsar.
W nowym modelu zastosowano szereg technologii zapewniających kierowcom większe poczucie pewności w czasie jazdy oraz wyższy komfort, np. pakiet Safety Shield, czyli zestaw systemów składających się na kompleksową „tarczę bezpieczeństwa” dla kierowcy, elektryczny hamulec awaryjny, ostrzeganie o poruszających się obiektach, ostrzeganie o niezamierzonej zmianie pasa ruchu oraz ostrzeganie o pojazdach w martwym polu.
Nissan Pulsar |
![]() |
fot. Nissan |
Nissan Pulsar będzie również wyposażony w system NissanConnect drugiej generacji z funkcjami takimi jak integracja ze smartfonem, czy usługa Send-to-Car Google.
Elementem wyróżniającym Pulsara są diodowe reflektory – po raz pierwszy zastosowane przez Nissana w modelach Qashqai i X-Trail.
W nowym modelu będą montowane tylko silniki z turbodoładowaniem; będzie to jednostka benzynowa 1.2 DIG-T o mocy 115 KM oraz diesel 1.5 dCi generujący 110 KM i 260 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Na początku 2015 r. do oferty dołączy jeszcze mocniejszy, 190-konny turbodoładowany silnik benzynowy 1.6.
Pulsar będzie oferowany z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach oraz z przekładnią automatyczną Xtronic.
Nissan Pulsar |
![]() |
fot. Nissan |
Dzięki najdłuższemu rozstawowi osi w swojej klasie (2 700 mm) oraz przemyślanej konstrukcji, Pulsar ma oferować wyraźnie więcej miejsca na nogi oraz na wysokości ramion z tyłu w porównaniu z konkurencyjnymi modelami. 692 mm na poziomie kolan z tyłu to nawet więcej niż w przypadku wielu przedstawicieli segmentu D.
Mimo to zewnętrzne wymiary pojazdu pozostały kompaktowe (4 385 mm długości), co ułatwia parkowanie na zatłoczonych miejskich ulicach.
Zobacz pierwszą jazdę Nissanem Pulsarem i wrażenia z jazdy.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: