
Kierowca Mercedesa wolał się kłócić, niż cofnąć o pięć metrów. I dlaczego miał rozpięte spodnie?
Według stereotypu kierowcy flagowych limuzyn niemieckich marek premium, często czują się lepsi od innych kierujących. Ta sytuacja udowadnia, że podobne stereotypy nie biorą się znikąd.
Wąskie uliczki osiedlowe wymagają czasem ustąpienia komuś drogi. Większość osób nie ma z tym problemów, ale co innego kiedy jesteś kierowcą Mercedesa klasy S i lubisz jeździć w rozpiętych spodniach. Kierujący autem z kamerą musiałby cofać dłuższy kawałek, podczas gdy mężczyzna w czarnej limuzynie miał do cofnięcia jakieś pięć metrów. Więc niby dlaczego miałby ustępować?
Autor nagrania miał szansę na konfliktową sytuację z kierowcą BMW. Natychmiast z niej skorzystał
W trakcie tego nagrania wywiązało się kilka rozmów oraz oryginalne argumenty, jak na przykład „przewożenie kobiety w ciąży”. Nie wiemy nic na ten temat, żeby w takich sytuacjach szkodliwe byłoby używanie biegu wstecznego. Pojawiły się także groźby użycia gazu pieprzowego oraz pistoletu. Jak zakończyła się ta sytuacja?
Najnowsze
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
Volkswagen Touareg R to nowość w segmencie luksusowych SUV-ów. Model ten łączy w sobie sportowe osiągi z ekologicznym napędem hybrydowym typu plug-in. Zaawansowana technologia pozwala na osiągnięcie imponującej mocy przy jednoczesnym zachowaniu ekonomicznej eksploatacji. Ten flagowy SUV reprezentuje nową erę motoryzacji, gdzie wydajność spotyka się z odpowiedzialnością ekologiczną. -
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Zostaw komentarz: