Antje Schüßler awansuje w Mazda Motor Europe. Jakie stanowisko będzie zajmować?
Branża motoryzacyjna przechodzi poważną transformację. I nie, nie mówmy tu tylko o elektryfikacji jednostek napędowych. Coraz częściej w męskim świecie motoryzacji, pierwsze skrzypce zaczynają grać kobiety. Niedawno informowałyśmy, że w zarządzie General Motors zasiada więcej kobiet niż mężczyzn, a dziś dowiadujemy się, że kolejna przedstawicielka płci pięknej przejmuje kierownicze stanowisko.
Mazda Motor Europe ogłosiła dzisiaj, że Antje Schüßler zostanie nową wiceprezes działu HR Europe. Antje Schüßler zastąpi na tym stanowisko Bruno L. Müllera, który po 30 latach pracy w Mazdzie przeszedł na emeryturę.
Antje Schüßler z wykształcenia jest prawnikiem i to właśnie w kancelarii prawnej w Niemczech rozpoczynała swoją karierę. Do Mazda Motor Europe dołączyła w 2006 roku. Podczas swojej dotychczasowej pracy w Mazdzie Antje była zaangażowana w wiele projektów na poziomie globalnym, europejskim i lokalnym, w tym jako tymczasowa dyrektor HR i dyrekcji generalnej Mazda Motors Deutschland w latach 2018/2019. Równolegle uzyskała tytuł magistra psychologii biznesu, uzupełniając tym samym swój profil specjalistki do spraw HR.
Antje Schüßler nie kryje podekscytowania czekającymi ją na nowym stanowisku wyzwaniami:
To bardzo ekscytujący czas dla przemysłu motoryzacyjnego w Europie i jestem niezwykle dumna, że mogę objąć tę nową rolę w czasie rozwoju działalności Mazdy w Europie. Nie mogę się doczekać, by pomóc w kontynuacji sukcesu Mazdy w Europie.
Przeczytaj też: Test Mazda 6 2.5L Skyactive-G 194 KM – w japońskim stylu
Yasuhiro Aoyama, prezes i dyrektor generalny Mazda Motor Europe, dodał:
Ponieważ branża motoryzacyjna nadal przechodzi poważną transformację, jesteśmy bardzo szczęśliwi, że w Antje mamy silnego i pozytywnego lidera HR, który przygotuje nasze zespoły na przyszły sukces!
Przeczytaj też: „Samochód walizkowy” Mazdy – dlaczego nigdy nie rozważano produkcji masowej tego „dzieła”?
Najnowsze
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Mokry Tor Modlin, sześć finałowych modeli i jedna zwycięska tytułowa statuetka. Zdradzamy kulisy decyzji jury, emocje podczas jazd testowych i powody, dla których to właśnie Panda okazała się bezkonkurencyjna. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
-
Uważaj na znak D-13 – to podpucha, na którą łapie się wielu kierowców.
Zostaw komentarz: