Ostatni trening przed GP Węgier
Po wczorajszym upale na torze pod Budapesztem w sobotni poranek zmienily się warunki pogodowe. Temperatura zdecydowanie spadła, a prognozy przewidują nawet możliwośc wystąpienia opadów.
| Lewis Hamilton |
![]() |
|
fot. Daimler
|
Tak jak i na Nuerburgring Lewis Hamilton okazał się najszybszym kierowcą trzeciego treningu przed GP Węgier. Wygląda na to,
że zespół McLaren dokonał właściwych poprawek
w swoim samochodzie. Cieszy również fakt, że kierowcy BMW Sauber uzyskują lepsze wyniki. Nick Heidfeld był podczas porannego treningu drugi. Robert Kubica również przez dość długi czas utrzymywał pozycję w pierwszej dziesiątce, kończąc sesję z 11. czasem.
Wiodący w klasyfikacji kierowcy Brawn GP i Red Bull musieli zajmować się chyba czymś innym niż uzyskiwanie jak najlepszych wyników. Najszybszy z nich, zwycięzca GP Niemiec Mark Webber uzyskał 9. czas.
Obiecująco wygląda postawa zespołu Toro Rosso. Nie dość, że debiutant na torach F1 Jaime Alguersuari nie ustępował wiele starszym kolegom, zajmując jeszcze na 8 minut przed końcem sesji 4. pozycję, to jego nieco starszy kolega Sebastien Buemi uplasował się na 5. miejscu w końcowej klasyfikacji treningu.
|
Poz. |
Nr |
Kierowca |
Zespół |
Czas |
Różnica |
Liczba okrążeń |
|
1 |
1 |
Lewis Hamilton |
McLaren-Mercedes |
1:21.009 |
19 |
|
|
2 |
6 |
Nick Heidfeld |
BMW Sauber |
1:21.408 |
0.399 |
23 |
|
3 |
16 |
Nico Rosberg |
Williams |
1:21.509 |
0.500 |
21 |
|
4 |
2 |
Heikki Kovalainen |
McLaren-Mercedes |
1:21.655 |
0.646 |
20 |
|
5 |
12 |
Sebastien Buemi |
Toro Rosso |
1:21.800 |
0.791 |
23 |
|
6 |
10 |
Timo Glock |
Toyota |
1:21.849 |
0.840 |
12 |
|
7 |
3 |
Felipe Massa |
Ferrari |
1:21.911 |
0.902 |
19 |
|
8 |
17 |
Kazuki Nakajima |
Williams |
1:21.935 |
0.926 |
19 |
|
9 |
14 |
Mark Webber |
Red Bull |
1:21.936 |
0.927 |
16 |
|
10 |
15 |
Sebastian Vettel |
Red Bull |
1:21.971 |
0.962 |
21 |
|
11 |
5 |
Robert Kubica |
BMW Sauber |
1:22.076 |
1.067 |
20 |
|
12 |
9 |
Jarno Trulli |
Toyota |
1:22.097 |
1.088 |
25 |
|
13 |
23 |
Rubens Barrichello |
Brawn GP |
1:22.101 |
1.092 |
22 |
|
14 |
8 |
Nelsinho Piquet |
Renault |
1:22.210 |
1.201 |
17 |
|
15 |
4 |
Kimi Räikkonen |
Ferrari |
1:22.270 |
1.261 |
20 |
|
16 |
7 |
Fernando Alonso |
Renault |
1:22.274 |
1.265 |
19 |
|
17 |
22 |
Jenson Button |
Brawn GP |
1:22.312 |
1.303 |
22 |
|
18 |
11 |
Jaime Alguersuari |
Toro Rosso |
1:22.391 |
1.382 |
20 |
|
19 |
21 |
Giancarlo Fisichella |
Force India |
1:22.684 |
1.675 |
23 |
|
20 |
20 |
Adrian Sutil |
Force India |
1:23.231 |
2.222 |
16 |
Najnowsze
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. -
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
-
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?

Zostaw komentarz: