
Porsche Panamera i dyrektor kreatywny Balmain – co mają ze sobą wspólnego?
Samochody i moda mają ze sobą wiele wspólnego, m.in. tworzenie trendów i promowanie życia wg własnych zasad.
W ramach komunikacji obecnej linii modelowej Panamera firma Porsche współpracuje z jedną z najbardziej znanych twarzy na modowej scenie. To nikt inny jak Olivier Rousteing, dyrektor kreatywny paryskiej marki Balmain.
Wspólnie z producentem samochodów sportowych projektant prezentuje w mediach społecznościowych serię filmów przybliżających niezwykłą historię jego życia.
Krótkie filmy zostaną opublikowane w kanałach mediów społecznościowych Porsche i na Instagramie Oliviera Rousteinga w okresie od połowy marca do końca kwietnia. Ich motyw przewodni wyraża hasło „Drive Defined”, nawiązujące do niezwykle silnej wewnętrznej motywacji Rousteinga.
W swoim świecie mam rolę do spełnienia. Chcę przesuwać granice i tworzyć estetykę oraz nowy świat – świat, w którym chcę żyć. – powiedział Olivier Rousteing, dyrektor kreatywny domu mody Balmain. To wszystko doskonale pasuje do Porsche – marki, która fascynuje mnie od dzieciństwa i która jest synonimem designu i tradycji połączonych z innowacyjną siłą.
Wyraźnie zarysowują się tu również liczne podobieństwa łączące projektanta z marką sportowych samochodów. Olivier Rousteing słynie z ciągłego przekraczania granic. W rezultacie w ostatnich latach z powodzeniem wprowadził firmę Balmain – dom mody o bogatych tradycjach – do „młodego” świata popu i przekształcił ją w jedną z najważniejszych firm modowych z Paryża.
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: