Toyota zapowiada nowy model na rynek europejski. Tym razem z segmentu A
Toyota będzie kontynuować swoją obecność w popularnym w Europie segmencie A. Marka opracuje trzeci po Yarisie i Yarisie Cross model na platformie GA-B.
Nowy model zaprojektowany w architekturze TNGA wniesie do segmentu A nową jakość. Platformy z serii Toyota New Global Architecture (TNGA) zapewniają znacznie lepsze właściwości jezdne, pewniejsze prowadzenie, wyższy poziom bezpieczeństwa biernego i bardziej atrakcyjną stylistykę. Te atuty są widoczne we wszystkich nowych modelach Toyoty, które na całym świecie zyskały uznanie i dużą popularność.
Dobrym przykładem jest Yaris czwartej generacji, zbudowany na platformie GA-B, który został bardzo dobrze przyjęty przez europejskich klientów i zdobył tytuł Europejskiego Samochodu Roku 2021. Kierowcy doceniają w tym samochodzie dynamiczną stylistykę, przestronne wnętrze, pojemny bagażnik, bardzo wydajny i mocny napęd hybrydowy, a także świetną dynamikę jazdy i wiodący w segmencie poziom bezpieczeństwa. Drugim modelem, który powstał na platformie GA-B, jest Yaris Cross, który zadebiutuje w tym roku. Toyota przewiduje, że Yaris, Yaris Cross oraz nowy model z segmentu A pozwolą osiągnąć roczną produkcję samochodów opartych na platformie GA-B w Europie na poziomie 500 000 egzemplarzy.
Tak znaczny wolumen pozwoli obniżyć koszty produkcji dzięki efektowi skali i przyczyni się do utrzymania ceny nowego modelu Toyoty na niskim poziomie, zgodnie z oczekiwaniami klientów. W kwestii wyboru rodzaju napędu, Toyota bierze pod uwagę preferencje kierowców zainteresowanych małymi samochodami miejskimi. Obecnie segment A jest zdominowany przez auta z silnikami spalinowymi, co wynika z tego, że w tej klasie samochodów cena jest jednym z głównych czynników wpływających na decyzje zakupowe. Z prognoz rynkowych wynika, że ta tendencja utrzyma się w nadchodzących latach, dlatego nowy model Toyoty otrzyma silnik benzynowy.
Najnowsze
-
Każdy kierowca powinien teraz używać zasady 5 minut. To gwarancja spokoju na lata
Współczesne samochody może i są w dużej mierze bezobsługowe, ale to co innego niż odporność na niewłaściwą i bezmyślną obsługę. Prędzej czy później wszystkie eksploatacyjne błędy się zemszczą. Jednym ze sposobem na uniknięcie wydatków, jest pamiętanie o zasadzie 5 minut. -
Rusza budowa nowego odcinka S11. Droga połączy cztery województwa
-
Piesi zaatakowali kierowcę na pasach, więc stracił prawo jazdy. Ale sam jest sobie winien
-
Rowerzysta jedzie ścieżką – musi przepuścić pieszego, gdy wchodzi na pasy?
-
Czy po piwie bezalkoholowym można prowadzić? Odpowiedź nie jest prosta
Zostaw komentarz: