Nissan przygotował pewną nowość dla europejskich dealerów!
Jaki to ma związek z Nissanem Ariya?
Salon Nissana Van Mossel w Amsterdamie jest od dziś pierwszym salonem, który wprowadził nowe logo marki w europejskiej sieci dealerskiej. Nowoczesna, płaska i dwuwymiarowa konstrukcja nowego logo oznacza ciągłą ewolucję Nissana w kierunku innowacyjnej marki mobilnej przyszłości.
Pierwszym modelem Nissana ozdobionym nowym logo jest niedawno wprowadzony na rynek Nissan Ariya. Wyznaczając nowy rozdział dla marki i jej elektrycznej przyszłości, Ariya jest idealną platformą dla nowego logo i demonstruje zaangażowanie firmy na rzecz klientów, pracowników i społeczeństwa.
Przeczytaj też: Nissan Ariya już w Europie. Kiedy będzie dostępny w sprzedaży?
Bas Bijl, dyrektor handlowy Nissan Van Mossel, powiedział:
To nowe logo tylko podkreśla ciągłe ulepszenia, które Nissan stara się zapewniać klientom na każdym etapie produkcji i sprzedaży samochodów.
Nowe logo wewnątrz i na zewnątrz salonów jest częścią nowego doświadczenia w handlu detalicznym. We współpracy z Nissanem pracowaliśmy nad tym, aby nasze przedstawicielstwa reprezentowały ciągłe zaangażowanie firmy z innowacyjnym podejściem zorientowanym na klienta.
Najnowsze
-
Każdy kierowca powinien teraz używać zasady 5 minut. To gwarancja spokoju na lata
Współczesne samochody może i są w dużej mierze bezobsługowe, ale to co innego niż odporność na niewłaściwą i bezmyślną obsługę. Prędzej czy później wszystkie eksploatacyjne błędy się zemszczą. Jednym ze sposobem na uniknięcie wydatków, jest pamiętanie o zasadzie 5 minut. -
Rusza budowa nowego odcinka S11. Droga połączy cztery województwa
-
Piesi zaatakowali kierowcę na pasach, więc stracił prawo jazdy. Ale sam jest sobie winien
-
Rowerzysta jedzie ścieżką – musi przepuścić pieszego, gdy wchodzi na pasy?
-
Czy po piwie bezalkoholowym można prowadzić? Odpowiedź nie jest prosta
Zostaw komentarz: