
Kia wspiera Fundację „Dr Clown”. Również i w tym roku do małych pacjentów trafiły edukacyjne zabawki
Mali pacjenci placówek medycznych w całym kraju będą bawić się nowoczesnymi zabawkami i pogłębiać swoją wiedzę dzięki zestawom edukacyjnym. Pakiety zawierające materiały edukacyjne, plastyczne, puzzle, gry dydaktyczne oraz łamigłówki trafiły na 32 szpitalne oddziały w całej Polsce.
Kia Motors Polska przekazała darowiznę dla dzieci w szpitalach już czwarty rok z rzędu. Pakiety zawierające materiały edukacyjne, plastyczne, puzzle, gry dydaktyczne oraz łamigłówki trafiły na 32 szpitalne oddziały w całej Polsce.
Najmłodsi pacjenci są obecnie odizolowani od realnych kontaktów z bliskimi, rówieśnikami czy wolontariuszami – Doktorami Clownami. Chcieliśmy aby spędzony przez dzieci w szpitalu czas, zamiast kojarzyć się z nudą i smutkiem, wypełnił się uśmiechem, zabawą i okazją do poznawczego i motorycznego rozwoju. Staraliśmy się dać dzieciom możliwość kreatywnej zabawy i twórczości, które stymulują rozwój ale też pomagają w radzeniu sobie ze stresem wynikającym z hospitalizacji, zwłaszcza w czasie pandemii, powiedział Wojciech Szyszko, dyrektor zarządzający Kia Motors Polska.
Kia Motors przekazała Fundacji „Dr Clown” także kolejne samochody. Auta służą w codziennej pracy Fundacji.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: