Kierowca BMW nie umie wchodzić w zakręty, ale za to nauczył się latać
Czy tego kierowcę za bardzo poniosła wiara w sportowy charakter aut BMW? Może nie potrafi jeszcze ocenić prędkości, z jaką powinien wchodzić w zakręty?
Wiele osób uważa, że samochody z napędem na przednie koła są mało ciekawe, ponieważ w zakrętach płużą przodem. Z kolei mające napęd na tylną oś, zarzucają tyłem w zakrętach, co dla amatora jest trudniejsze w opanowaniu, ale jaką frajdę daje doświadczonemu kierowcy.
Kierowca BMW nie opanował napędu na tył?
Prawda niestety jest brutalna – to wszystko nie zależy od samochodu, tylko od osoby siedzącej za kierownicą. Popatrzcie tylko na poniższe wideo. Kierowca BMW serii 3 opuszcza drogę wielopasmową zjazdem, który kończy się 90-stopniowym łukiem. Jedzie zbyt szybko i co się dzieje?
Kierowca BMW ma problem z obserwacją drogi, więc atakuje innego kierowcę
BMW płuży przodem jak jakiś miejski hatchback. Ciemny odcień asfaltu sugeruje, że w tym miejscu mógł być on wilgotny, co z pewnością nie pomogło. Prawa fizyki nie pytają na którą oś masz napęd – jeśli skręcisz kierownicą, a przednie koła nie będą miały przyczepności, każde auto zachowa się tak, jak to na filmie.
Najnowsze
-
Każdy kierowca powinien teraz używać zasady 5 minut. To gwarancja spokoju na lata
Współczesne samochody może i są w dużej mierze bezobsługowe, ale to co innego niż odporność na niewłaściwą i bezmyślną obsługę. Prędzej czy później wszystkie eksploatacyjne błędy się zemszczą. Jednym ze sposobem na uniknięcie wydatków, jest pamiętanie o zasadzie 5 minut. -
Rusza budowa nowego odcinka S11. Droga połączy cztery województwa
-
Piesi zaatakowali kierowcę na pasach, więc stracił prawo jazdy. Ale sam jest sobie winien
-
Rowerzysta jedzie ścieżką – musi przepuścić pieszego, gdy wchodzi na pasy?
-
Czy po piwie bezalkoholowym można prowadzić? Odpowiedź nie jest prosta
Zostaw komentarz: