Karolina Chojnacka

Black Friday czy Green Saturday? Badania Forda pokazują, że kupujący będą czekać i płacić więcej za ekologiczne dostawy

Okazuje się, że chcemy, by nasze paczki i zakupy online były transportowane pojazdami elektrycznymi.

Według nowego badania zleconego przez Forda, większość kupujących w Wielkiej Brytanii i Niemczech (ale z pewnością w innych europejskich krajach także) wolałaby otrzymywać dostawy online transportowane pojazdami o napędzie elektrycznym.

Ponad połowa badanych (58%) stwierdziła, że ​​wolałaby, aby ich usługa dostawy korzystała z pojazdu o napędzie elektrycznym, a 49% ankietowanych byłoby gotowych czekać dłużej na bardziej ekologiczne dostawy. Jednak liczba kupujących, którzy byliby gotowi zapłacić dodatkowe pieniądze za bardziej energooszczędne dostawy, była mniejsza – wynosiła 28%.

Ford zlecił badanie, aby lepiej zrozumieć nastawienie konsumentów do elektryfikacji.  W świetle blokad COVID-19, oczekuje się, że tegoroczny Black Friday znacznie przyczyni się do wzrostu ruchu samochodów dostawczych dostarczających towary pod drzwi klientów.

Po europejskich drogach jeździ ponad 32 miliony samochodów dostawczych, a Ford zaczął już wprowadzać zelektryfikowane wersje swoich najlepiej sprzedających się samochodów dostawczych.

Chcemy, by nasze paczki i zakupy online były transportowe pojazdami elektrycznymi

Przeczytaj też: To najbardziej pracowity rok dla kierowców samochodów dostawczych: „Gorący, świąteczny okres dopiero przed nami. Będziemy pracować nawet w Boże Narodzenie”

Dave Petts, lider rynku miejskich zelektryfikowanych samochodów dostawczych, Ford of Europe, powiedział:

Zakupy w domu to w dużej mierze „nowa norma” i zachęcające jest, że dla wielu osób kluczową sprawą jest sposób, w jaki otrzymują dostawy. Pomagamy firmom dostawczym zmniejszyć ich ślad węglowy dzięki naszym hybrydowym i bezemisyjnym samochodom dostawczym, w tym nadchodzącemu całkowicie elektrycznemu E-Transitowi.

Przeczytaj też: Ford E-Transit, czyli nadszedł czas na elektryczne dostawczaki. Zasięg do 350 km!

Ford Transit Custom Plug-In Hybrid van jest już w sprzedaży w całej Europie i łączy w sobie wydajny 1,0-litrowy silnik benzynowy EcoBoost z podpodłogowym akumulatorem. Ten system zapewnia zasięg o zerowej emisji do 50 km i łączny zasięg 500 km, wspierany przez innowacyjną technologię geofencing, która automatycznie przełącza furgonetkę na napęd wyłącznie akumulatorowy w strefach o niskiej emisji. Firmy mogą również tworzyć własne geostrefy, aby poprawić jakość powietrza we wrażliwych lokalizacjach, takich jak szkoły, parki i okolice magazynów.

Chcemy, by nasze paczki i zakupy online były transportowe pojazdami elektrycznymi

Niedawno zapowiedziany samochód dostawczy Ford E-Transit to znacząca zmiana w środowisku miejskich samochodów dostawczych. Oferuje taką samą przestrzeń ładunkową, jak istniejące tranzyty z silnikiem diesla i docelowy zasięg do 350 km, umożliwiając firmom miejskim pracę na zwykłych trasach niezależnie od obciążenia i pogody.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze