Nowa Alfa Romeo Giulietta zadebiutuje w Frankfurcie
Zwolenniczki włoskiego designu spod szyldu Alfa Romeo pewnie zacierają ręce z radości. Już w tym miesiącu swoją premierę będzie miec model Giulietty na 2014 rok, który za niebawem zadebiutuje w Frankfurcie. Czego nowego można spodziewać się w tym cacku?
Alfa Romeo Giulietta na 2014 rok. |
![]() |
fot. Alfa Romeo
|
Alfa Romeo wybrała frankfurcki IAA 2013 jako miejsce międzynarodowego debiutu prasowego Giulietty MY 2014, której sprzedaż rozpocznie się w październiku bieżącego roku. Na prestiżowym „wybiegu” IAA 2013 eksponowana będzie również MiTo MY 2014 – nowa edycja tego samochodu wprowadzona niedawno na rynki Europy oraz fascynująca Alfa Romeo 4C, samochód zarówno kompaktowy, jak i sportowy. Czego można spodziewać się w odmienionych Alfach?
Alfa Romeo Giulietta MY 14
- Nowy silnik 2.0 JTDM 2 o mocy 150 KM i momencie obrotowym 380 Nm
- Nowy system infotainment Uconnect z 5-calowym ekranem dotykowym lub nawigacją i dotykowym ekranem 6,5-calowym
- Nowa atrapa chłodnicy, chromowane oprawy lamp przeciwmgielnych i nowe felgi o średnicy 16-, 17- oraz 18 cali
- Nowe kolory nadwozia: Moonlight Pearl, Anodizzato Blue i Bronze
- Pogłębione fotele z nowym wykończeniem, nowa kierownica i nowe akcenty wystroju tablicy przyrządów, boczków i klamek drzwiowych
- Nowe, praktyczne schowki na podręczne przedmioty i drobiazgi
- Na rynkach europejskich od października bieżącego roku.
Alfa Romeo MiTo MY 2014
- Sportowy kompakt dla entuzjastów włoskiego stylu i doskonałości technicznej tuż po modernizacji
- Nowa, chromowana atrapa chłodnicy, polerowana oprawa reflektorów i nowy kolor nadwozia Anthracite Grey
- Nowy 105-konny silnik 0.9 Turbo TwinAir liderem segmentu pod względem zużycia paliwa i poziomu emisji spalin
- Nowy system multimedialny Uconnect z 5-calowym ekranem dotykowym, dostępny także z nawigacją GPS
- Jeszcze bardziej wyrafinowany wystrój wnętrza: cztery kombinacje kolorystyczne i trzy nowe warianty deski rozdzielczej.
Alfa Romeo 4C
- Ikona globalnej marki i wyzwanie dla rynku Premium
- Dwumiejscowe coupé, napęd na koła tylne i centralnie umieszczony silnik
- Nowy '4-cylindrowy’ silnik 1750 Turbo Petrol z aluminium
- Dwusprzęgłowa skrzynia przekładniowa Alfa TCT
- Selektor DNA z nowym ustawieniem trybu „Race”
- Samonośna strukturalna platforma karbonowa
- Stosunek masy do mocy poniżej 4 kg/KM
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: