Jeep Gladiator Top Dog Concept – terenówka dla entuzjastów kolarstwa i hot dogów
Jeep stworzył terenówkę marzeń entuzjastów kolarstwa górskiego i hot dogów.
Nazywa się Jeep Gladiator Top Dog Concept i zasadniczo składa się ogromnej liczby gotowych części Jeep Performance Parts (JPP), umieszczonych na jednym Gladiatorze. Samochód został stworzony z myślą o entuzjastach kolarstwa górskiego.
Na dachu znajdują się dwie konstrukcje bagażników i wszelkie dodatkowe wyposażenie, którego może potrzebować kolarz górski, ale maksymalna ilość rowerów, które przewiezie to dwa. Jeep nie wskazał, czy w pakiecie jest wózek widłowy, ale chyba trzeba w taki zainwestować, jeśli zamierza się tam montować rowery. Należy także uważać na niskie mosty. Jeep podaje, że jedna z szuflad w systemie przechowywania ma składaną drabinę, która zapewnia dostęp do dachu.
Przeczytaj też: Jeep startuje z Adventure Academy. Będzie uczyć kierowców jazdy w terenie
Jeep Gladiator Top Dog Concept jest wypełniony po brzegi różnymi funkcjami. Po stronie kierowcy znajduje się zasilana bateryjnie lodówka i elektryczna kratka do hot dogów (bo najwyraźniej rowerzyści najbardziej po męczącej jeździe marzą o hot dogu). Po stronie pasażera znajdują się wysuwane szuflady, włączniki oświetlenia i dodatkowe zasilacze.
W typowym dla Jeepa stylu koncepcja ta zawiera szereg modyfikacji, które pomogą kierowcy zjechać z utartej ścieżki i rozpocząć jazdę terenową. Lista części obejmuje 2-calowy zestaw podnoszenia JPP, amortyzatory Fox, 17-calowe koła JPP z blokadą beadlock, 37-calowe błotniste opony BFGoodrich, stalowe rozbłyski błotników zapewniające większy prześwit, wyciągarki z przodu i z tyłu oraz terenowe światła LED na słupku A. Jeep dodaje nakładki na pedały ze stali nierdzewnej Mopar z czarnymi gumowymi podkładkami dla lepszej przyczepności.
Nadwozie pomalowane jest w kolorze „K-9 Blue”, i ten motyw kolorystyczny jest także wyraźnie widoczny w wykończeniu wnętrza.
Przeczytaj też: Jeep Gladiator – wyciekły pierwsze zdjęcia i informacje
Najnowsze
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Mokry Tor Modlin, sześć finałowych modeli i jedna zwycięska tytułowa statuetka. Zdradzamy kulisy decyzji jury, emocje podczas jazd testowych i powody, dla których to właśnie Panda okazała się bezkonkurencyjna. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
-
Uważaj na znak D-13 – to podpucha, na którą łapie się wielu kierowców.
Zostaw komentarz: