
Mazda wspiera powstanie Radia 357. Za mikrofonem zasiądą dawni dziennikarze „Trójki”?
Polski oddział Mazdy wspiera finansowo powstanie nowego Radia 357 i został jego Mecenasem, przybliżając tym samym moment uruchomienia stacji.
W serwisie Patronite trwa zbiórka społeczna na uruchomienie w Internecie rozgłośni, która skupia dziennikarzy do niedawna pracujących w radiowej „Trójce”.
W Maździe <<Trójka>> ma szczególne znaczenie nie tylko dlatego, że to jeden z naszych najbardziej rozpoznawalnych modeli. Gdy dowiedzieliśmy się że głosy, których tak lubiliśmy słuchać do tej pory w radiu mają szansę zabrzmieć ponownie, postanowiliśmy wesprzeć inicjatywę powstania Radia 357 comiesięcznymi wpłatami. Nasza marka znana jest z przełamywania konwencji, więc nietypowy model działania nowej stacji i jej nieszablonowe podejście do nowoczesnej formuły radia zachęciły nas do współpracy. – wyjaśnił Tomasz Nagot, Dyrektor Marketingu Mazda Motor Poland.
Według twórców Radia 357 pomysł na rozgłośnię obejmuje nie tylko nadawanie programu na żywo w Internecie, ale też system podkastów i możliwość zbudowania indywidualnej ramówki przez każdego odbiorcę, co będzie możliwe dzięki specjalnej aplikacji.
Bardzo cieszymy się, że tak znaczące marki jak Mazda włączają się w budowę Radia 357. Dzięki Mecenasom możemy szybciej zrealizować cel, który postawiliśmy sobie razem z naszymi Patronami. To świetny przykład, że finansowanie społecznościowe można z powodzeniem połączyć z działaniami komercyjnymi, z korzyścią dla wszystkich. – powiedział Tomasz Michniewicz, jeden z założycieli Radia 357.
Ramówkę nowej stacji tworzą m.in. Marek Niedźwiecki, Piotr Kaczkowski, Piotr Stelmach, Kuba Strzyczkowski, czy Marcin Łukawski. Planowany start Radia 357 przewidziano jeszcze przed końcem tego roku, po uzbieraniu deklaracji wpłat od słuchaczy i sympatyków Radia 357 na poziomie 500 tys. zł miesięcznie.
Najnowsze
-
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
Coraz więcej osób odkrywa uroki podróżowania bez sztywnych planów i rezerwacji hoteli. Dla fanów motoryzacji to naturalne – auto czy motocykl daje wolność, a nocleg w kamperze lub pod namiotem pozwala zatrzymać się tam, gdzie akurat prowadzi droga. Obie opcje mają swój niepowtarzalny klimat, ale też różne wymagania i ograniczenia. -
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
Zostaw komentarz: