Nowa marka motocykli: Gladstone Motorcycles
We wrześniu będziemy świadkami ciekawej premiery – oficjalnie potwierdzono wejście na brytyjski rynek motoryzacyjny nowego gracza, Gladstone Motorcycles.
Prezesem Gladstone Motorcycles jest Henry Cole, prezenter telewizyjnych programów World’s Greatest Motorcycle Rides i The Motorbike Show. Jego marzeniem od zawsze było stworzenie marki, która podtrzymywałaby tradycję ręcznie wytwarzanych, limitowanych edycji ekskluzywnych brytyjskich motocykli. Jego marzenie jest bliskie spełnienia. Salon Prive’ będzie gospodarzem światowej premiery pierwszego modelu, The Gladstone No. 1, który powstanie w ściśle limitowanej edycji dziewięciu egzemplarzy. Oparty na silniku Triumpha i stylistyce Metisse, pierwszy Gladstone nawiązuje do tradycji brytyjskiego rzemiosła lat 50.
![]() |
fot. Gladstone Motorcycles
|
![]() |
fot. Gladstone Motorcycles
|
Jednocześnie z motocyklem odbędzie się premiera roweru „Cinder Path Racer” oraz kolekcji luksusowej odzieży i akcesoriów, w tym kurtek, rękawic, kasków i gogli.
Henry Cole, który nazwał markę na cześć swojego legendarnego stryjecznego dziadka, premiera Williama Ewarta Gladstone’a, jest bardzo podekscytowany nadchodzącym debiutem.
![]() |
fot. Gladstone Motorcycles
|
„Czy można sobie wyobrazić lepsze miejsce na premierę nowej marki ręcznie wytwarzanych, ekskluzywnych motocykli, niż Salon Prive’?” – skomentował.
Bilety (gdyby ktoś z was przypadkiem miał ochotę się wybrać) można nabyć na stronie www.salonprivelondon.com. W cenie szampan, homar i angielska popołudniowa herbatka.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: