18-latka cieszyła się prawem jazdy tylko przez trzy miesiące. Policji powiedziała: „wolno nie jechałam”
To nie pierwszy raz, gdy brawura kierowców - świeżaków doprowadziła do poważnej kolizji czy wypadku. Tym razem 18-letnia dziewczyna długo nie cieszyła się zdanym "prawkiem", bo zaledwie 3 miesiące. Nie opanowała niestety szybkiego BMW z tylnym napędem i nieszczęście gotowe.
We wtorek 8 września około 7:30 na drodze S51 tuż przed Olsztynem funkcjonariusze policji zostali wezwani do groźnie wyglądającej kolizji. Na miejscu jednak okazało się, że na szczęście nic się nikomu nie stało. 18-letnia kierująca BMW i pasażerowie nie wymagali pomocy medycznej.
Z ustaleń funkcjonariuszy wynika, że powodem kolizji była nadmierna prędkość jak i brak doświadczenia za „kółkiem”. Jak młoda dziewczyna zeznała na miejscu: „wolno nie jechała”. Można powiedzieć, że kobieta jak i pasażerowie mieli bardzo wiele szczęścia – BMW przejechało blisko 300 metrów rowem, w międzyczasie ścięło dwa znaki drogowe i zatrzymało się na betonowej studzience.
Finalnie, policjanci odebrali 18-latce prawo jazdy, które miała od niespełna trzech miesięcy.
Główną przyczyną wypadków drogowych ze skutkiem śmiertelnym, z winy kierujących, jest niedostosowanie prędkości do warunków ruchu. Niezgodne z prawem zachowania zagrażają nie tylko kierującym i ich pasażerom, ale również pozostałym uczestnikom ruchu drogowego, szczególnie tym niechronionym. W przypadku potrącenia pieszego, nawet nieznaczne przekroczenie dopuszczalnej prędkości, zmniejsza szanse jego przeżycia. Pamiętajmy, że za każdym wypadkiem, zwłaszcza tym, gdzie ginie człowiek, kryje się niewyobrażalna tragedia ludzka, która dotyka zarówno bliskich zmarłego, jak i sprawcy.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: