Moto Guzzi V7 III Racer 10th Anniversary już niedługo w Polsce. W numerowanej edycji specjalnej
Już za kilka dni dotrze do Polski pierwszy egzemplarz specjalnego, numerowanego modelu V7 III Racer 10th Anniversary, który jest hołdem i celebracją 10. urodzin modelu Racer. Czy jubileuszowy model rożni się od zwyczajnego Racera?
W oczy rzuca się nowa przednia owiewka ze zintegrowaną szybą, stylowa i sportowa, wpisująca się w kanony autentycznych café racerów. Podkreślona została dedykowanymi, czerwonymi grafikami – obecnymi również na pokrywie tylnej kanapy.
W owiewce znalazł się zupełnie nowy reflektor w technologii LED. Tylne światło i kierunkowskazy też są LEDowe. Nowoczesny i dynamiczny styl podkreślony został także przez smuklejszy tylny błotnik oraz nowe lusterka montowane w końcówkach kierownicy. Kolejną cechą charakterystyczną jest pole z numerem 7 z detalem w barwach włoskiej flagi i z czerwoną obwódką.
Rama i wahacz są w czerwonym kolorze Rosso Corsa, jak V7 Sport z 1971 roku. Kierownica pozostaje dwuczęściowa. Wspaniała kanapa z garbem posiada teraz czerwone przeszycia – sprawia wrażenie jednoosobowej, jednak nakładkę można łatwo zdjąć, aby podróżować we dwójkę. Szprychowe koła mają czarne obręcze i czerwone detale.
Silnik napędzający V7 III to jedyny w swoim rodzaju dwucylindrowiec w układzie V, umieszczony w motocyklu wzdłużnie, z cylindrami dumnie wystającymi na boki. Silnik generuje 52 KM mocy oraz 60 Nm momentu obrotowego, ale V7 III dostępny jest także w wersji dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2.
Bezpieczeństwo zawsze stanowiło dla Moto Guzzi dużą wartość, dlatego modele V7 III posiadają dwukanałowy system ABS oraz 2-stopniową kontrolę trakcji MGCT, którą można także odłączyć. Dzięki tym asystentom, jazda w słabych warunkach pogodowych staje się pewna i bezpieczna. Każdy model V7 III może zostać dodatkowo wyposażony w system multimedialny MIA zapewniający połączenie ze smartfonem oraz dostęp do wielu funkcji i danych z jazdy.
Jubileuszowy Moto Guzzi V7 III 10th Anniversary właśnie trafia do sprzedaży. Ten model dostępny jest w wersji specjalnej z własnym i unikalnym numerem zaznaczonym na półce kierownicy, a pierwszy egzemplarz właśnie dociera do Polski.
Najnowsze
-
-10°C i niemy diesel na parkingu. Winne są nie świece, a ten zapomniany element
Gdy słupek rtęci spada poniżej -10°C, twój diesel może przestać być samochodem, a stać się drogą bryłą lodu. Okazuje się, że za 9 na 10 porannych koszmarów odpowiada ten sam, lekceważony przez kierowców element. -
Opony to za mało. Te 2 płyny w aucie decydują o bezpieczeństwie zimą. Sprawdź przed wyjazdem!
-
Niebezpieczne „mikołajki” pod maską: na 8 z 10 płynów do spryskiwaczy nie można polegać
-
Świąteczny prezent od Forda: hybrydowy van, który ratuje zwierzęta. Zobacz, jak działa „112 dla zwierząt
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Zostaw komentarz: