Zakamuflowane BMW M3 Limuzyna i BMW M4 Coupé na torze wyścigowym – zobaczcie zdjęcia!
Testy dynamiki jazdy nowych samochodów sportowych w warunkach wyścigowych są okazją do sprawdzenia zestrojenia układu napędowego i jezdnego. Zobaczcie zdjęcia zakamuflowanych BMW M3 Limuzyna i BMW M4 Coupé
Tradycyjnie wyznacznikiem idealnego zestrojenia napędu i zawieszenia jest pętla północna toru Nürburgring. Ponieważ jednak właściwości BMW M muszą przekonywać nie tylko tam, ale i na wielu innych profilach trasy, inżynierowie testowi stale rozszerzają program testowy o kolejne tory.
Jazdy konfiguracyjne zakamuflowanymi prototypami nowego BMW M3 Limuzyna i nowego BMW M4 Coupé obejmują obecne również Sachsenring.
Idealne warunki do tego oferuje tor Sachsenring o długości około 3670 m, znany od wielu lat jako miejsce rozgrywek rund niemieckiej serii wyścigów DTM. Jego wymagający profil z wąskimi ciasnymi zakrętami, długimi prostymi i odcinkiem zjazdowym przed zakrętem Queckenberg pozwala zoptymalizować wzdłużną i boczną dynamikę jazdy.
Nowe BMW M3 Limuzyna i nowe BMW M4 Coupé, podobnie jak wszystkie obecne modele BMW M GmbH, oferowane są w dwóch poziomach mocy: oprócz wersji 480 KM z 6-biegową skrzynią manualną oferowany jest model Competition o mocy 510 KM z 8-biegowa skrzynią M Steptronic z układem Drivelogic.
Sześciocylindrowe silniki rzędowe nowych wysokowydajnych samochodów sportowych wytwarzają moc o 49 KM i 60 KM (modele Competiton) wyższą niż w poprzednich modelach i maksymalny moment obrotowy do 650 Nm.
Najnowsze
-
Każdy kierowca powinien teraz używać zasady 5 minut. To gwarancja spokoju na lata
Współczesne samochody może i są w dużej mierze bezobsługowe, ale to co innego niż odporność na niewłaściwą i bezmyślną obsługę. Prędzej czy później wszystkie eksploatacyjne błędy się zemszczą. Jednym ze sposobem na uniknięcie wydatków, jest pamiętanie o zasadzie 5 minut. -
Rusza budowa nowego odcinka S11. Droga połączy cztery województwa
-
Piesi zaatakowali kierowcę na pasach, więc stracił prawo jazdy. Ale sam jest sobie winien
-
Rowerzysta jedzie ścieżką – musi przepuścić pieszego, gdy wchodzi na pasy?
-
Czy po piwie bezalkoholowym można prowadzić? Odpowiedź nie jest prosta
Zostaw komentarz: