Citroen C4 WRC
Królujący na odcinkach specjalnych mistrzostw świata od 2007 roku Citroen C4 WRC.
![]() |
| Fot. Citroen |
Silnik:
4-cylindrowy, rzędowy, turbodoładowany, pojemność 1998 cm3, umieszczony z przodu-poprzecznie
Maksymalna moc: 315 KM przy 5500 obrotów/minutę
Maksymalny moment: 580 Nm przy 2750 obrotów/minutę
Wtrysk wielopunktowy wtrysk Magneti-Marelli, typ: ECB11, turbosprężarka Garrett
Dwa wałki rozrządu w głowicy, cztery zawory na cylinder
Przeniesienie napędu:
Sprzęgło węglowe, trzytarczowe,
6-biegowa, sekwencyjna skrzynia biegów Xtrac
Hamulce:
Aldon, chłodzone wodą w specyfikacji asfaltowej, tarczowe, wentylowane
Przód: 380 mm i 6-tłoczkowe (asfalt) i 310 mm i 4-tłoczkowe (szuter)
Tył: 318mm (asfalt), 310 mm (szuter) 4-tłoczkowe
Hamulec ręczny – hydrauliczny
Zawieszenie:
Reiger – MacPherson (przód) i Trailing-Arm (tył)
Układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie
Koła:
– asfalt 8×18 cali
– szuter 7×15 cali
Wymiary:
długość: 4274 mm
szerokość: 1800 mm
masa: minimum 1230 kg
rozstaw osi: 2,608 mm
Najnowsze
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. -
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
-
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?

Zostaw komentarz: