Citroen C4 WRC
Królujący na odcinkach specjalnych mistrzostw świata od 2007 roku Citroen C4 WRC.
![]() |
| Fot. Citroen |
Silnik:
4-cylindrowy, rzędowy, turbodoładowany, pojemność 1998 cm3, umieszczony z przodu-poprzecznie
Maksymalna moc: 315 KM przy 5500 obrotów/minutę
Maksymalny moment: 580 Nm przy 2750 obrotów/minutę
Wtrysk wielopunktowy wtrysk Magneti-Marelli, typ: ECB11, turbosprężarka Garrett
Dwa wałki rozrządu w głowicy, cztery zawory na cylinder
Przeniesienie napędu:
Sprzęgło węglowe, trzytarczowe,
6-biegowa, sekwencyjna skrzynia biegów Xtrac
Hamulce:
Aldon, chłodzone wodą w specyfikacji asfaltowej, tarczowe, wentylowane
Przód: 380 mm i 6-tłoczkowe (asfalt) i 310 mm i 4-tłoczkowe (szuter)
Tył: 318mm (asfalt), 310 mm (szuter) 4-tłoczkowe
Hamulec ręczny – hydrauliczny
Zawieszenie:
Reiger – MacPherson (przód) i Trailing-Arm (tył)
Układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie
Koła:
– asfalt 8×18 cali
– szuter 7×15 cali
Wymiary:
długość: 4274 mm
szerokość: 1800 mm
masa: minimum 1230 kg
rozstaw osi: 2,608 mm
Najnowsze
-
-10°C i niemy diesel na parkingu. Winne są nie świece, a ten zapomniany element
Gdy słupek rtęci spada poniżej -10°C, twój diesel może przestać być samochodem, a stać się drogą bryłą lodu. Okazuje się, że za 9 na 10 porannych koszmarów odpowiada ten sam, lekceważony przez kierowców element. -
Opony to za mało. Te 2 płyny w aucie decydują o bezpieczeństwie zimą. Sprawdź przed wyjazdem!
-
Niebezpieczne „mikołajki” pod maską: na 8 z 10 płynów do spryskiwaczy nie można polegać
-
Świąteczny prezent od Forda: hybrydowy van, który ratuje zwierzęta. Zobacz, jak działa „112 dla zwierząt
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?

Zostaw komentarz: