Nowe Renault Clio Grandtour już na polskim rynku
Nowe Renault Clio Grandtour wzorowane jest na stylistyce aut sportowych – ma takie same dynamiczne cechy co wersja 5-drzwiowa. Model właśnie wchodzi na polski rynek, ceny zaczynają się od 43 950 zł.
W gamie oferowanej na polskim rynku dostępne są trzy wersje wyposażenia, dwa silniki benzynowe 1.2 16V 75 i Energy TCe90 oraz dwa wysokoprężne dCi 75 i Energy dCi 90.
Klienci mogą już składać zamówienia. Pierwsze samochody powinny się pojawić w salonach autoryzowanych partnerów Renault pod koniec marca.
![]() |
fot. Renault |
Rozstaw osi jest taki sam jak w wersji 5-drzwiowej, ale zwis tylny jest wydłużony o 201 mm i ma 823 mm. Całkowita długość samochodu wynosi 4,262 m. Samochód ma długą maskę z dużym logo marki i tył z wyraźnie zarysowanymi nadkolami. Z boku jego sylwetka jest wydłużona, a tylna szyba ustawiona bardziej pionowo, co podkreśla pojemność bagażnika. Klamki, podobnie jak w Nowym Clio, są ukryte przy tylnych słupkach. Słupki drzwi, również środkowe, płynnie przechodzą w szyby.
![]() |
fot. Renault
|
Konstrukcja Nowego Renault Clio Grandtour została zaprojektowana z myślą o klientach lubiących wyrazistą stylistykę i przywiązanych do praktycznych rozwiązań. Przednia część kabiny jest bardzo starannie zaprojektowana, a do bagażnika o pojemności 443 dm3 VDA jest łatwy dostęp. Objętość bagażnika wynosi zatem o 130 dm3 (30%) więcej w porównaniu z i tak dużym bagażnikiem w wersji
5-drzwiowej. Znacznie obniżono też wysokość progu bagażnika. Dzięki funkcji płaskiej podłogi
i możliwości złożenia oparcia przedniego fotela pasażera uzyskano znaczną długość powierzchni ładunkowej.
Najnowsze
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Każdy, kto choć raz próbował zaparkować w Warszawie, wie, że to walka o każdy centymetr. W tej codziennej bitwie o przestrzeń, na pierwszej linii frontu często stoją ci, którzy najbardziej potrzebują wsparcia – osoby z niepełnosprawnościami. Przeznaczone dla nich miejsca, oznaczone jako tzw. „koperty”, bywają bezczelnie zajmowane. Inny proceder to kupno karty uprawniającej do legalnego […] -
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
-
Via Carpatia to droga donikąd? Oto dlaczego Polska wschodnia wciąż nie ma swojej ekspresówki
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
Zostaw komentarz: