Motocyklowa oferta Hondy na 2013 rok
Honda wjeżdża w 2013 rok z ofertą pełną nowości. Sprawdźcie, co japoński producent przygotował na bieżący rok.
Na nadchodzący sezon Honda w Polsce wzbogaca, praktycznie każdy z segmentów motocykli, nowościami 2013.
W segmencie Naked pojawił się ponadczasowy CB1100, który w założeniu producenta ma oddawać cząstkę ducha oryginału – CB750 Four. Kolejną nowością z segmentu Naked jest CB500F – jeden z serii trzech konstrukcyjnie identycznych motocykli, korzystających z takiego samego silnika i ramy. Motocykl wydaje się być dobrze dopasowanym do potrzeb świeżo upieczonych motocyklistów z prawem jazdy kategorii A2.
Rzecz ma się podobnie w przypadku modelu MSX 125 – tym razem, producent postanowił skierować swoją ofertę do młodszych użytkowników jednośladów – o nowoczesnej stylistyce, przyzwoitych osiągach oraz w przystępnej cenie. Takie cechy według producenta ma posiadać właśnie model MSX 125 (Mini Street X-treme 125).
Kolejną nowością jest sportowy twin – CBR500R – drugi z rodziny nowych pięćsetek, w pełnych owiewkach. Natomiast model CBR600R, Honda oferuje w odświeżonym malowaniu Repsol Honda z MotoGP i ma zapewniać niezapomniane wrażenia ze sportowej jazdy po torze.
Segment motocykli Adventure doskonale uzupełnia trzeci z serii 500-ek – wizualnie wyższy, z wyprostowaną pozycją za kierownicą – CB500X, który razem z nowym CRF250L, producent kieruje do osób, które pomimo niewielkiego wkładu finansowego, bądź małego doświadczenia, cenią sobie ponad wszystko, z niczym nieporównywalną, radość z jazdy.
Również w segmencie skuterów Honda dorzuciła parę nowości. Jedną z nich jest skuter o sportowym charakterze – NSS300 Forza. Dla młodszych miłośników marki Honda, dobrą wiadomością będzie pojawienie się sportowego NSC50R w malowaniu Repsol.
Szczegółowe informacje dotyczące cen i oferty motocykli Hondy na rok 2013 są już dostępne u autoryzowanych dealerów oraz na stronie www.honda.pl.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: