Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio po liftingu. Co się zmieniło?
Ta prezentacja była nieco inna niż zazwyczaj - nie było efektów świetlnych, kłębów dymu. Podczas wideokonferencji zaprezentowano wersje na 2020 rok Giulii i Stelvio Quadrifoglio. Producent zapowiedział, że zmiany nie wpłynęły na sportowy charakter zawieszenia i silnika. Zobaczcie, co nowego oferuje nam Alfa Romeo!
Pod maską znajdziemy potężny silnik 2,9 V6 Bi-Turbo, wykonany w całości z aluminium i mogący uwolnić aż 510 KM z maksymalnym momentem obrotowym 600 Nm przy 2500 obr/min. Każda Quadrifoglio jest wyposażona teraz w szereg systemów wpływających na słynne „emocje” w trakcie jazdy: aktywne zawieszenie AlfaTM Active Suspension, selektor AlfaTM DNA Pro z trybem RACE, aerodynamiczny wysuwany spoiler AlfaTM Active Aero splitter w Giulii.
„Doznania akustyczne” zapewnia nowy układ wydechowy Dual Mode z czterema końcówkami wydechu. Klient będzie miał możliwość doposażenia swojej Giulii i Stelvio Quadrifoglio w nowy układ wydechowy Akrapovič.
Nowością jest też nowe wykończenie kierownicy i dźwigni zmiany biegów obszyte skórą oraz nowa kolorystyka pasów bezpieczeństwa teraz dostępnych nie tylko w kolorze czarnym, ale do wyboru również w kolorze czerwonym lub zielonym.
Standardem od zawsze są sportowe fotele w połączeniu skóry i Alcantary, a opcjonalnie można doposażyć wersję Quadrifoglio w kubełkowe fotele Sparco ze szkieletem z włókna węglowego.
Jeśli chodzi o nowości stylistyczne nadwozia, w Giulii i Stelvio Quadrifoglio wprowadzono nowe tylne przyciemniane światła LED oraz nowe, błyszczące, czarne wykończenie przedniego scudetto i logotypów w kolorze Dark Miron. W Stelvio debiutują również nowe 21-calowe felgi, dedykowane dla wersji Quadrifoglio.
Nowa technologia pokładowa zastosowana w Quadrifoglio MY20 obejmuje całkowicie nowy system informacyjno-rozrywkowy z 8,8-calowym centralnym wyświetlaczem dotykowym, z zestawem połączonych usług i przeprojektowanym interfejsem.
Wśród nowych funkcji Quadrifoglio znajdują się Performance Pages, dedykowane ekrany, które pozwalają sprawdzić w rzeczywistym czasie status samochodu: temperaturę głównych urządzeń mechanicznych, rozkład momentu obrotowego, ciśnienie turbo i moc wykorzystywaną w czasie rzeczywistym, a także chronometry cyfrowe do pomiaru przyspieszenia i maksymalnej prędkości.
Wraz z Giulią i Stelvio MY20 debiutuje pełny zestaw nowych zaawansowanych systemów wspomagania kierowcy ADAS 2, zapewniając bardziej autonomiczną jazdę samochodem. Główne nowoczesne systemy bezpieczeństwa zastosowane w modelach Quadrifoglio MY20 to: Lane Keeping Assist (aktywny system utrzymywania pasa ruchu),Active Blind Spot Assist (aktywny asystent martwego pola),Active Cruise Control (aktywny tempomat),Traffic Sign Recognition and Intelligent Speed Control (system rozpoznawania znaków drogowych i kontroli prędkości),Traffic Jam Assist and Highway Assist (system wspomagający jazdę w korku i na autostradzie) oraz Driver Attention Assist (asystent wspomagania koncentracji).
Najnowsze
-
Koniec przywileju dla właścicieli aut elektrycznych. Życie za szybko go zweryfikowało
Różne są sposoby zachęcania kierowców do przesiadki na samochody elektryczne, a jednym z nich jest możliwość korzystania z buspasów. Okazuje się, że nie wszędzie ten pomysł się sprawdza, ponieważ elektryków zrobiło się zbyt dużo. Władze zdecydowały więc o likwidacji tego przywileju. -
Znasz trik taksówkarzy na chłodzenie auta bez klimatyzacji? Używaj, nawet jak masz klimę
-
Zderzenie motocyklistów przed przejściem. „Znowu to pierwszeństwo pieszych”
-
Wjazd samochodem do lasu – zasada jest odwrotna niż na drogach. Dotyczy wszystkich
-
Każdy kierowca powinien teraz używać zasady 5 minut. To gwarancja spokoju na lata
Zostaw komentarz: