La Martina by Maserati – luksusowy wymiar polo
Maserati było oficjalnym sponsorem włoskiej drużyny podczas mistrzostw świata w polo. Zawodnicy byli ubrani w stroje firmowane przez La Martina. Obie marki postanowiły kontynuować współpracę i stworzyć kolekcję pod wspólnym szyldem.
Kolekcja „La Martina by Maserati” miała swoją premierę w pierwszej połowie października we flagowym butiku marki w Madrycie. Można w niej znaleźć koszulki polo, czapki z daszkiem, blezery i nawet nową linię perfum. Oficjalną twarzą kolekcji jest Jodie Kidd, ambasadorka Maserati, była modelka i entuzjastka polo. Jednym z elementów promocji była sesja zdjęciowa, która odbyła się w ekskluzywnym Hurlingham Club w Londynie.
Jodie Kidd i nowe GT Sport |
![]() |
fot. Maserati
|
Najnowsze
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
Volkswagen Touareg R to nowość w segmencie luksusowych SUV-ów. Model ten łączy w sobie sportowe osiągi z ekologicznym napędem hybrydowym typu plug-in. Zaawansowana technologia pozwala na osiągnięcie imponującej mocy przy jednoczesnym zachowaniu ekonomicznej eksploatacji. Ten flagowy SUV reprezentuje nową erę motoryzacji, gdzie wydajność spotyka się z odpowiedzialnością ekologiczną. -
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Zostaw komentarz: