Bridgestone wznawia produkcję w europejskich fabrykach
Bridgestone EMIA wznowił wczoraj produkcję w swoich europejskich fabrykach we włoskim Bari i Lanklaar w Belgii. Francuski zakład w Béthune rozpoczyna prace 21 kwietnia 2020 r.
Decyzję w tej kwestii podjęto po wydanym 14 kwietnia komunikacie dotyczącym wznowienia produkcji w zakładach w Hiszpanii (Burgos, Bilbao i Puente San Miguel) i Rosji (Uljanowsk). Dzisiejsze ogłoszenie oznacza więc, że prace produkcyjne rozpoczęły się we wszystkich zakładach w obszarze działań Bridgestone EMIA, z wyjątkiem fabryk w Indiach i RPA, które pozostają zamknięte.
Zakłady produkcyjne Bridgestone wstrzymały prace w odpowiedzi na spadek popytu na produkty oponiarskie w związku z pandemią wirusa Covid-19. Jednak na skutek stopniowo rosnącego zapotrzebowania na opony Bridgestone ze strony konsumentów i przedsiębiorstw, koncern podjął decyzję o wznowieniu prac, aby sprostać oczekiwaniom rynku.
Sytuacja spowodowana Covid-19 pozostaje nadal poważna, a priorytetem Bridgestone jest niezmiennie troska o zdrowie i bezpieczeństwo pracowników we wszystkich zakładach, które wznawiają prace. Bridgestone ściśle przestrzega wytycznych i postępuje zgodnie z wskazaniami amerykańskich Centrów ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób (CDC), Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) oraz wytycznymi rządowymi w krajach, w których Bridgestone prowadzi swoją działalność. Co więcej, koncern wprowadził ściśle określone procesy i listy kontrolne, zgodnie z procedurami w zakresie zapobiegania zagrożeniom w miejscu pracy, aby zachować odpowiedni dystans między członkami załogi i zapewnić odpowiedni poziom ochrony.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: