Sukces francuskich motocyklistek podczas wydarzenia Six Days Enduro
Reprezentacja francuskich motocyklistek zdobyła Puchar Świata FIM podczas 87. edycji międzynarodowego wydarzenia Six Days Enduro (ISDE). Impreza odbyła się w dniach 24-29 września 2012 r. w Niemczech.
Gratulacje dla zespołu kobiet z Francji: Blandine Dufrene (sponsor Husaberg), Audrey Rossat (sponsor KTM) i Ludivine Puy (sponsor Gas Gas).
Francuski zespół był niekwestionowanym faworytem przez cały tydzień i rozgrywki zakończył z czasem: godzina i pięćdziesiąt dwie minuty, tuż przed zespołem kobiet z Niemiec. Trzecie miejsce na podium zajęła drużyna z Australii. W klasie kobiet Trophy uczestniczyło zaledwie siedem zespołów – kolejny miejsca zajęły: Szwecja, Finlandia, USA i Kanada. Wśród 478 zawodników znalazło się jedynie 21 kobiet
![]() |
fot. materiały prasowe
|
W ostatnim, szóstym rozgrywek 392 zawodników rozpoczęło zmagania, a 13 kobiet pomyślnie zakończyło ostatni etap, co doprowadziło je spektakularnego wydarzenia kończącego się na torze wyścigowym Sachsenring.
Po raz pierwszy od 23 lat Niemcy byli gospodarzami renomowanego i długo oczekiwanego wydarzenia. Prawie 480 zawodników z całego świata przejechało ponad 1.400 km w ciągu sześciu dni, w Europie Środkowej, Zachodniej Saksonii oraz Niemczech. Pojawiło się około 300.000 widzów i uczestników z ponad 30 krajów, co z pewnością ucieszyło firmę Red Bull – sponsora wydarzenia.
CIEKAWOSTKI
Mistrzostwa świata dzieli się na trzy klasy:
– Puchar Świata FIM
– Puchar Świata Junior FIM
– Puchar Świata Kobiet FIM
Całkowita długość, oczywiście łącznie ze specjalnymi odcinkami, wynosiła około 1450 km.
Dzień 1 i 2: długość całkowita: ok. 260 km, każdego dnia 2 okrążenia, a ponadto:
– trzy kontrole czasowe „na kolanach” (bez wybiegu)
– trzy specjalne testy „na kolanach”
Dzień 3 i 4: Długość całkowita: ok. 300 km, każdego dnia zawodnicy przejeżdżają dwa okrążenia.
– trzy kontrole czasowe „na kolanach” (bez wybiegu)
– cztery testy specjalne „na kolanach”
Dzień 5: Długość całkowita ok. 300 km, każdego dnia 2 okrążenia.
– trzy kontrole czasowe „na kolanach” (bez wybiegu)
– cztery testy specjalne „na kolanach”
Dzień 6: Długość: około 1 km.
– jeden czas do wyboru i test końcowy na Sachsenring
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: