Dyskusyjna kampania reklamowa Smarta ForTwo
Z okazji premiery zmodernizowanej wersji Smarta ForTwo, niemiecka agencja reklamowa BBDO Proximity przygotowała reklamę, w której przedstawiono osoby po operacjach plastycznych z widocznymi tych zmian skutkami, jako analogię do wyglądu nowego Smarta.
Smart ForTwo |
fot. Smart
|
Wydaje się, że BBDO Proximity kroczy po bardzo cienkim lodzie od momentu, kiedy światło dzienne ujrzała reklama samochodu Smart ForTwo. Spot ukazuje sześć osób, które przeszły szereg widocznych zmian w ich wyglądzie. Cały pokaz kończy przedstawienie modelu ForTwo i hasło: „Do miasta zawitał nowy, ekscytujący facelifting”.
Powstały dwie wersje reklamy: w języku angielskim i w języku niemieckim. Nie jesteśmy do końca pewne, czy rzeczywiście pomysł specjalistów z BBDO Proximity trafi w gusta odbiorców. Operacje plastyczne kojarzą się najczęściej z korygowaniem niedoskonałości, co niekoniecznie przynosi oczekiwany skutek, a wręcz uwydatnia to, co w założeniu miało zostać ukryte na zawsze. Czy taka reklama Smarta zachęca w ogóle do kupna modelu ForTwo?
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Każdy kierowca powinien teraz używać zasady 5 minut. To gwarancja spokoju na lata
Współczesne samochody może i są w dużej mierze bezobsługowe, ale to co innego niż odporność na niewłaściwą i bezmyślną obsługę. Prędzej czy później wszystkie eksploatacyjne błędy się zemszczą. Jednym ze sposobem na uniknięcie wydatków, jest pamiętanie o zasadzie 5 minut. -
Rusza budowa nowego odcinka S11. Droga połączy cztery województwa
-
Piesi zaatakowali kierowcę na pasach, więc stracił prawo jazdy. Ale sam jest sobie winien
-
Rowerzysta jedzie ścieżką – musi przepuścić pieszego, gdy wchodzi na pasy?
-
Czy po piwie bezalkoholowym można prowadzić? Odpowiedź nie jest prosta
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Widziałem tą reklamę wcześniej i zapewne nie wpłynie na wzrost zainteresowania tym modelem…