Skoda Octavia iV oraz Skoda Octavia RS iV z napędem hybrydowym plug-in zadebiutują w Genewie
W Genewie Skoda zaprezentuje nowe modele: sportową Skodę Octavia RS iV, Skodę Octavia iV z napędem hybrydowym typu plug-in oraz Skodę Kamiq w wersji Scoutline.
Debiutująca podczas Salonu Samochodowego w Genewie Skoda Octavia RS iV już na pierwszy rzut oka wygląda jak pełnoprawny członek rodziny RS. Szybko w oczy rzucają się stylowe elementy nadwozia, takie jak czarna ramka grilla, zderzak z dużymi wlotami powietrza i charakterystycznymi czarnymi detalami oraz dyfuzory z przodu i z tyłu pojazdu. Wnętrze pojazdu wykończone jest w dużej mierze w czarnym kolorze.
Po raz pierwszy w modelu RS mamy układ z napędem hybrydowym typu plug-in. Silnik benzynowy o mocy 1,4 TSI i silnik elektryczny 85 kW posiadają łączną moc 245 KM i maksymalny moment obrotowy 400 Nm. Ponadto, Octavia RS iV może pokonać do 55 km w trybie całkowicie elektrycznym.
Nowa Octavia iV będzie dostępna z silnikiem benzynowym 1.4 TSI oraz silnikiem elektrycznym zapewniającym łączną moc 204 KM. Model występujący w wersjach Ambition i Style posiada akumulator litowo-jonowy o pojemności 13 kWh. Podobnie jak w wersji RS można go ładować za pomocą standardowego gniazdka elektrycznego lub ładowarki naściennej.
Kolejną Skodą, która zadebiutuje podczas Targów Motoryzacyjnych w Genewie, będzie Kamiq Scoutline. Z czarnymi, matowymi nadkolami, srebrnymi elementami nadwozia oraz dużymi obręczami kół ze stopów lekkich o średnicy 17 lub 18 cali. Przednie fotele będą z regulacją wysokości wyposażone są w specjalną tapicerkę wykonaną z oddychającej tkaniny ThermoFlux i mikrofibry Suedia, natomiast kierownica, dźwignia hamulca ręcznego i dźwignia zmiany biegów posiadają skórzane wykończenie. Dzięki zastosowaniu technologii LED konsola środkowa, schowki w drzwiach, klamki drzwiowe i miejsce na nogi podświetlane są w kolorze białym, czerwonym lub pomarańczowym.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
-10°C i niemy diesel na parkingu. Winne są nie świece, a ten zapomniany element
Gdy słupek rtęci spada poniżej -10°C, twój diesel może przestać być samochodem, a stać się drogą bryłą lodu. Okazuje się, że za 9 na 10 porannych koszmarów odpowiada ten sam, lekceważony przez kierowców element. -
Opony to za mało. Te 2 płyny w aucie decydują o bezpieczeństwie zimą. Sprawdź przed wyjazdem!
-
Niebezpieczne „mikołajki” pod maską: na 8 z 10 płynów do spryskiwaczy nie można polegać
-
Świąteczny prezent od Forda: hybrydowy van, który ratuje zwierzęta. Zobacz, jak działa „112 dla zwierząt
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Noo w Genewie to już raczej nie zadebiutują 😉 Niemniej jakoś nie jestem przekonany co do tych hybryd. Wolę jeździć moim rextonem 2.2 w dieslu. Jak dla mnie nie ma lepszego napędu