Pomyłka BMW Sauber
Robert Kubica w trzeciej części kwalifikacji do GP Hiszpanii mógł osiągnąć lepszy czas. Niestety, znowu zawiedli jego mechanicy.
Nie wiem, czy jest o czym rozmawiać… Robert Kubica i jego inżynier Antonio Cuquerella |
![]() |
fot. BMW Motorsport
|
Serwisy informacyjne podają, że niezbyt udany przejazd Roberta Kubicy w trzeciej sesji kwalifikacyjnej był wynikiem problemów z bolidem. Nie chodzi jednak o awarię techniczną. Polski kierowca pierwsze okrążenie pomiarowe wykonał na używanych oponach z miękkiej mieszanki. Tak jak ustalono wcześniej zjechał następnie do pit lane, aby założyć nowy komplet opon i poprawić swój czas. Podczas następnego szybkiego przejazdu bolid stał się podsterowny i Robert nie mógł dokończyć okrążenia. Jak się okazało, bardzo wrażliwy na jakiekolwiek zmiany samochód zachowywał się prawdopodobnie naturalnie jak na sytuację, która wystąpiła. Zespół popełnił błąd. Mechanicy założyli prawe koło po lewej stronie i lewe po prawej. Sam Robert stwierdził, że bywało już gorzej, kiedy jeździł
z niedokręconymi kołami. Słaba to pociecha
i szczerze mówiąc brzmi trochę jak wyjątek z powieści sensacyjnej. Dlaczego nie spróbowano zmienić kół, aby Robert mógł wyjechać jeszcze raz, tego nie wiemy, prawdopodobnie nie było już czasu. Pomyłkę zespołu potwierdził Dr Mario Theissen.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
Volkswagen Touareg R to nowość w segmencie luksusowych SUV-ów. Model ten łączy w sobie sportowe osiągi z ekologicznym napędem hybrydowym typu plug-in. Zaawansowana technologia pozwala na osiągnięcie imponującej mocy przy jednoczesnym zachowaniu ekonomicznej eksploatacji. Ten flagowy SUV reprezentuje nową erę motoryzacji, gdzie wydajność spotyka się z odpowiedzialnością ekologiczną. -
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Agnieszko, ładna ta Wasza strona. Ad vocem…. szkoda, że tyle elementów sklada się na spektakularny sukces. Pasja i determinacja jednego człowieka to niestety zbyt mało. Pozdrawiam cały zespół redakcyjny.
Anonymous - 5 marca 2021
Agnieszko, ładna ta Wasza strona. Ad vocem…. szkoda, że tyle elementów sklada się na spektakularny sukces. Pasja i determinacja jednego człowieka to niestety zbyt mało. Pozdrawiam cały zespół redakcyjny.