Sobotnie przedpołudnie w Montmeló
Trzeci trening przed GP Hiszpanii pokazał, że mimo fatalnych startów na początku sezonu rywale powinni liczyć się ze starym, dobrym Ferrari.
Wczoraj podczas konferencji prasowej szef zespołu BrawnGP narzekał na problemy z ustawieniem samochodu Jensona Buttona. Fantastycznie spisujący się przecież dotychczas bolid konstrukcji Adriana Newey’a wyposażony został w nowy pakiet aerodynamiczny. Chciałoby się powiedzieć – lepsze może być wrogiem dobrego! Już wkrótce dowiemy się, czy wypowiedzi członków zespołu Rossa Brawna to wyraz prawdziwych obaw czy czysta kokieteria.
Dwa najlepsze czasy w sesji treningowej uzyskali Felipe Massa i Kimi Raikkonen. Trzeci wynik należał do Jensona Buttona i był prawie o pół sekundy gorszy. Sobotni poranek na Circuit de Catalunya pokazał wyraźnie jak bardzo różne czasy można osiągać na miękkich i twardych oponach. Robert Kubica jadąc na miękkiej mieszance poprawił swój rezultat o ponad 1,2 sekundy. Niestety, przedwcześnie pracę musiał zakończyć Nick Heidfeld, który nie opanował swojego bolidu na jednym z zakrętów i uszkodził przednie zawieszenie.
Poz. |
Nr |
Kierowca |
Zespół |
Czas |
Różnica |
Liczba |
1 |
3 |
Felipe Massa |
Ferrari |
1:20.553 |
– |
18 |
2 |
4 |
Kimi Räikkönen |
Ferrari |
1:20.635 |
0.082 |
22 |
3 |
22 |
Jenson Button |
Brawn GP |
1:21.050 |
0.497 |
19 |
4 |
23 |
Rubens Barrichello |
Brawn GP |
1:21.163 |
0.610 |
17 |
5 |
5 |
Robert Kubica |
BMW Sauber |
1:21.239 |
0.686 |
21 |
6 |
9 |
Jarno Trulli |
Toyota |
1:21.256 |
0.703 |
23 |
7 |
1 |
Lewis Hamilton |
McLaren |
1:21.346 |
0.793 |
16 |
8 |
10 |
Timo Glock |
Toyota |
1:21.377 |
0.824 |
26 |
9 |
12 |
Sebastien Buemi |
Toro Rosso |
1:21.424 |
0.871 |
19 |
10 |
7 |
Fernando Alonso |
Renault |
1:21.499 |
0.946 |
17 |
11 |
2 |
Heikki Kovalainen |
McLaren |
1:21.519 |
0.966 |
15 |
12 |
16 |
Nico Rosberg |
Williams |
1:21.594 |
1.041 |
20 |
13 |
14 |
Mark Webber |
Red Bull |
1:21.629 |
1.076 |
19 |
14 |
11 |
Sébastien Bourdais |
Toro Rosso |
1:21.649 |
1.096 |
19 |
15 |
8 |
Nelson Piquet |
Renault |
1:21.685 |
1.132 |
18 |
16 |
15 |
Sebastian Vettel |
Red Bull |
1:21.689 |
1.136 |
18 |
17 |
21 |
Giancarlo Fisichella |
Force India |
1:21.909 |
1.356 |
19 |
18 |
17 |
Kazuki Nakajima |
Williams |
1:22.043 |
1.490 |
19 |
19 |
20 |
Adrian Sutil |
Force India |
1:22.232 |
1.679 |
19 |
20 |
6 |
Nick Heidfeld |
BMW Sauber |
1:23.457 |
2.904 |
8 |
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: