Sobotnie przedpołudnie w Montmeló
Trzeci trening przed GP Hiszpanii pokazał, że mimo fatalnych startów na początku sezonu rywale powinni liczyć się ze starym, dobrym Ferrari.
Wczoraj podczas konferencji prasowej szef zespołu BrawnGP narzekał na problemy z ustawieniem samochodu Jensona Buttona. Fantastycznie spisujący się przecież dotychczas bolid konstrukcji Adriana Newey’a wyposażony został w nowy pakiet aerodynamiczny. Chciałoby się powiedzieć – lepsze może być wrogiem dobrego! Już wkrótce dowiemy się, czy wypowiedzi członków zespołu Rossa Brawna to wyraz prawdziwych obaw czy czysta kokieteria.
Dwa najlepsze czasy w sesji treningowej uzyskali Felipe Massa i Kimi Raikkonen. Trzeci wynik należał do Jensona Buttona i był prawie o pół sekundy gorszy. Sobotni poranek na Circuit de Catalunya pokazał wyraźnie jak bardzo różne czasy można osiągać na miękkich i twardych oponach. Robert Kubica jadąc na miękkiej mieszance poprawił swój rezultat o ponad 1,2 sekundy. Niestety, przedwcześnie pracę musiał zakończyć Nick Heidfeld, który nie opanował swojego bolidu na jednym z zakrętów i uszkodził przednie zawieszenie.
|
Poz. |
Nr |
Kierowca |
Zespół |
Czas |
Różnica |
Liczba |
|
1 |
3 |
Felipe Massa |
Ferrari |
1:20.553 |
– |
18 |
|
2 |
4 |
Kimi Räikkönen |
Ferrari |
1:20.635 |
0.082 |
22 |
|
3 |
22 |
Jenson Button |
Brawn GP |
1:21.050 |
0.497 |
19 |
|
4 |
23 |
Rubens Barrichello |
Brawn GP |
1:21.163 |
0.610 |
17 |
|
5 |
5 |
Robert Kubica |
BMW Sauber |
1:21.239 |
0.686 |
21 |
|
6 |
9 |
Jarno Trulli |
Toyota |
1:21.256 |
0.703 |
23 |
|
7 |
1 |
Lewis Hamilton |
McLaren |
1:21.346 |
0.793 |
16 |
|
8 |
10 |
Timo Glock |
Toyota |
1:21.377 |
0.824 |
26 |
|
9 |
12 |
Sebastien Buemi |
Toro Rosso |
1:21.424 |
0.871 |
19 |
|
10 |
7 |
Fernando Alonso |
Renault |
1:21.499 |
0.946 |
17 |
|
11 |
2 |
Heikki Kovalainen |
McLaren |
1:21.519 |
0.966 |
15 |
|
12 |
16 |
Nico Rosberg |
Williams |
1:21.594 |
1.041 |
20 |
|
13 |
14 |
Mark Webber |
Red Bull |
1:21.629 |
1.076 |
19 |
|
14 |
11 |
Sébastien Bourdais |
Toro Rosso |
1:21.649 |
1.096 |
19 |
|
15 |
8 |
Nelson Piquet |
Renault |
1:21.685 |
1.132 |
18 |
|
16 |
15 |
Sebastian Vettel |
Red Bull |
1:21.689 |
1.136 |
18 |
|
17 |
21 |
Giancarlo Fisichella |
Force India |
1:21.909 |
1.356 |
19 |
|
18 |
17 |
Kazuki Nakajima |
Williams |
1:22.043 |
1.490 |
19 |
|
19 |
20 |
Adrian Sutil |
Force India |
1:22.232 |
1.679 |
19 |
|
20 |
6 |
Nick Heidfeld |
BMW Sauber |
1:23.457 |
2.904 |
8 |
Najnowsze
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Mokry Tor Modlin, sześć finałowych modeli i jedna zwycięska tytułowa statuetka. Zdradzamy kulisy decyzji jury, emocje podczas jazd testowych i powody, dla których to właśnie Panda okazała się bezkonkurencyjna. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
-
Uważaj na znak D-13 – to podpucha, na którą łapie się wielu kierowców.
Zostaw komentarz: