BMW prosto z paddocku
Czy tylko dziewczyny z paddocków mają możliwość noszenia odzieży sygnowanej znakami firm motoryzacyjnych? Jak się okazuje – niekoniecznie. Firma BMW Motorrad Motorsport wypuszcza na rynek kolekcję ubrań dla swoich fanów.
![]() |
|
fot. BMW
|
![]() |
| fot. BMW |
Przedsięwzięcie to wiąże się bezpośrednio z wieloletnią tradycją uczestnictwa teamów BMW w różnego rodzaju wydarzeniach motoryzacyjnych, a przede wszystkim w World Superbike Championship (WSBK), w którym zawodnicy niemieckiego teamu Leon Haslam i Marco Melandri nieraz trafiali już na podium.
Ekipa teamu, ubrana w odzież z logo BMW, rzuca się w oczy nawet w momentach wytężonej pracy i zamieszania na paddocku.
Teraz firma udostępnia kolekcję również dla swoich fanów (i fanek).
Poszczególne elementy garderoby zostały zaprojektowane przez Manuellę Raffaeta, bliżej znaną entuzjastom WSBK jako partnerka zawodnika Marco Melandriego. Już teraz jej projekty możecie zobaczyć na oficjalnej stronie firmy BMW w zakładce Motorsport Collection Showroom. Zakres produktów obejmuje m.in. kurtki, t-shirty i czapki.
![]() |
| fot. BMW |
Przewodnie motywy kolorystyczne to biel, czerwień i granat.
Odzież dostępna jest zarówno w rozmiarach męskich, jak i kobiecych.
Więcej w showroomie BMW.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem



Zostaw komentarz: