
Harley-Davidson prezentuje motocykle Pan America i Bronx
Na targach EICMA w Mediolanie pokazano modele w całkowicie nowych dla Harley-Davidson segmentach: Pan America (adventure touring) i Bronx (streetfighter) Oba motocykle napędzane są całkowicie nową jednostką napędową Revolution Max.
Ten potężny, całkowicie nowy silnik w układzie V (rozchylenie cylindrów 60°), zaprojektowany dla nowej serii motocykli Harley-Davidson, ma dwie pojemności: 1250 cm 3 wykorzystany w nowym motocyklu Harley-Davidson Pan America i 975 cm 3 wykorzystany w modelu Bronx. Obie te niesamowite maszyny, pokazano po raz pierwszy – jako prototypy – w lipcu 2018 r.
Model Pan America to całkowicie nowy, motocykl turystyczny typu adventure – doskonale dobrana mieszanka dla miłośników zapachu ogniska, włóczęgi i nieutwardzonej nawierzchni pod kołami. Pan America jest jak dwukołowe narzędzie wielofunkcyjne o wielkiej wytrzymałości, zaprojektowane do odkrywania i podróży w nieznane.
Nowy układ napędowy Revolution Max jest również sercem całkowicie nowego modelu Bronx. Ta miejska maszyna wagi średniej charakteryzuje się zadziornością i osiągami oraz oferuje moment obrotowy, prowadzenie i technikę w nowoczesnym wydaniu.
Oba motocykle napędzane są całkowicie nowymi, chłodzonymi cieczą silnikami Revolution Max o pojemności 975 cm 3 i 1250 cm 3 . Silnik ten, stworzony do napędzania serii nowych modeli motocykli Harley-Davidson, został zaprojektowany tak, aby oferować elastyczne osiągi w szerokim zakresie mocy generowanej przy wysokich obrotach silnika.
Dzięki zminimalizowanej masie i zmaksymalizowanej wydajności, silnik Revolution Max zapewnia wąski profil układu napędowego, który jest zintegrowany z motocyklem jako centralny element ramy, tak aby obniżyć środek ciężkości i poprawić prowadzenie. Ten lekki układ napędowy posiada wewnętrzne wałki wyrównoważające, które eliminują drgania silnika, zwiększając komfort jazdy i wytrzymałość pojazdu.
Docelowe parametry użytkowe silnika Revolution Max 1250
- Pojemność 1250 cm 3
- Moc – ponad 145 KM
- Maksymalny moment obrotowy – ponad 120 Nm
Docelowe parametry użytkowe silnika Revolution Max 975
- Pojemność 975 cm 3
- Moc – ponad 115 KM
- Maksymalny moment obrotowy – ponad 95 Nm
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Jeśli to będzie tańsze niż oferta – doświadczonych w tych segmentach – konkurentów, to HD będzie miał szansę zaistnieć na nowo.