Kobiecy charakter Renault Magnum
Mimo, że świat kierowców ciężarówek jest zdominowany przez mężczyzn, liczba kobiet w tym zawodzie stale rośnie. Jedną z nich jest Patricia Boudy - jedyna kobieta spośród 100 kierowców pracujących w firmie transportowej Rizzo w Gaillac we Francji.
fot. Renault Trucks |
fot. Renault Trucks |
W lutym Patricia otrzymała kluczyki od nowiutkiego modelu Renault Magnum z silnikiem DXi o mocy 480 KM.
– Lubię być w trasie przez cały tydzień, a to Magnum ułatwi mi pracę. Komfort kabiny tej ciężarówki nie ma sobie równych – podkreśliła odbierając kluczyki.
Od zawsze wielkim marzeniem Patricii było prowadzenie wielotonowego pojazdu i życie w trasie – chciała być truckerem, tak jak jej ojciec. Zachęcona przez niego, 10 lat temu porzuciła zawód krawcowej, zdobyła niezbędne uprawnienia i zasiadła za kółkiem ciężarówki. Od tamtej pory zjeździła Europę wzdłuż i wszerz. Jak sama twierdzi – odnalazła się w tym męskim światku.
– Nigdy nie cierpiałam z tego powodu, że jestem kobietą-kierowcą. Byłam i jestem w stanie wiele udowodnić sobie, zyskałam też szacunek mężczyzn – podsumowała Patricia.
Kobieta i ciężarówka – idealny zestaw. |
fot. Renault Trucks |
Patricia Boudy i jej nowe Renault Magnum. |
fot. Renault Trucks |
Jej szef, Stéphane Rizzo, zamówił bardzo dobrze wyposażone pojazdy, tak więc i egzemplarz Patricii ma wszelkie wygody m.in. telewizor, lodówkę, klimatyzację.
– Bogate wyposażenie pojazdów, to mój świadomy wybór. Chcę podkreślić znaczenie pracy naszych kierowców, gdyż to oni i ich pojazdy są wizerunkiem naszej firmy. A dla Patricii zamówiłem dodatkowo chromowaną osłonę chłodnicy – podsumował właściciel firmy. – Muszę przyznać, że jestem dumny z tego, że mamy kobietę-kierowcę w naszym teamie. Kiedy w zeszłym roku otrzymałem od Patricii podanie o pracę, od razu zaimponowała mi swoją motywacją do pracy i 10-letnim doświadczeniem. Zatrudniłem ją bez zastanowienia.
Najnowsze
-
Każdy kierowca powinien teraz używać zasady 5 minut. To gwarancja spokoju na lata
Współczesne samochody może i są w dużej mierze bezobsługowe, ale to co innego niż odporność na niewłaściwą i bezmyślną obsługę. Prędzej czy później wszystkie eksploatacyjne błędy się zemszczą. Jednym ze sposobem na uniknięcie wydatków, jest pamiętanie o zasadzie 5 minut. -
Rusza budowa nowego odcinka S11. Droga połączy cztery województwa
-
Piesi zaatakowali kierowcę na pasach, więc stracił prawo jazdy. Ale sam jest sobie winien
-
Rowerzysta jedzie ścieżką – musi przepuścić pieszego, gdy wchodzi na pasy?
-
Czy po piwie bezalkoholowym można prowadzić? Odpowiedź nie jest prosta
Zostaw komentarz: