Pagani 1948 jest już dostępny w Polsce. Dostępny w dwóch wariantach pojemności 125 i 300!
Pagani 1948 wygląda jakby wyjechało prosto z toru wyścigowego tamtych czasów, jednak wyposażone w elektroniczny wtrysk paliwa, chłodzenie cieczą i elektryczny starter.
Jak podaje nazwa na owiewce, Pagani 1948 (Sport Classic) to hołd dla Nello Paganiego, kierowcy, który zdobył pierwszy tytuł World Class 125 na Mondialu.
Model Pagani to niepowtarzalny design, który pozwoli Ci poczuć atmosferę wyścigów z lat 50. Dzięki swojemu retro-wyścigowemu stylowi Pagani przywraca emocje i pasję klasycznych motocykli wyścigowych, a zastosowana technologia wprowadza go w nowoczesność.
Silnik DOHC to zaawansowana jednostka o bardzo dobrej wytrzymałości i osiągach. Stylizowana nakładka sprawia, że motocykl wygląda jak prawdziwa wyścigowa maszyna, ale wystarczy ją zdjąć by stał się funkcjonalnym pojazdem dla dwóch osób.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. -
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
-
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Bardzo ładny motocykl, udał im się. Taka 300-tka to doskonały wybór na miasto