
Pagani 1948 jest już dostępny w Polsce. Dostępny w dwóch wariantach pojemności 125 i 300!
Pagani 1948 wygląda jakby wyjechało prosto z toru wyścigowego tamtych czasów, jednak wyposażone w elektroniczny wtrysk paliwa, chłodzenie cieczą i elektryczny starter.
Jak podaje nazwa na owiewce, Pagani 1948 (Sport Classic) to hołd dla Nello Paganiego, kierowcy, który zdobył pierwszy tytuł World Class 125 na Mondialu.
Model Pagani to niepowtarzalny design, który pozwoli Ci poczuć atmosferę wyścigów z lat 50. Dzięki swojemu retro-wyścigowemu stylowi Pagani przywraca emocje i pasję klasycznych motocykli wyścigowych, a zastosowana technologia wprowadza go w nowoczesność.
Silnik DOHC to zaawansowana jednostka o bardzo dobrej wytrzymałości i osiągach. Stylizowana nakładka sprawia, że motocykl wygląda jak prawdziwa wyścigowa maszyna, ale wystarczy ją zdjąć by stał się funkcjonalnym pojazdem dla dwóch osób.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Bardzo ładny motocykl, udał im się. Taka 300-tka to doskonały wybór na miasto