Nieudana próba BMW Sauber
Według wyników uzyskiwanych przez kierowców w trakcie sesji treningowych trudno stwierdzić, że system odzyskiwania energii bardzo im pomaga...
Jeszcze wczoraj Nico Rosberg był nieco wolniejszy od Jensona Buttona, ale w sobotni poranek kierowca WIlliamsa nie pozwolił już się wyprzedzić. Ostatni trening w Chinach pokazał też, że stosowanie KERS niekoniecznie daje kierowcom wystarczająco dużo energii, aby znaleźć się na początku stawki. Nie napawa też optymizmem sytuacja zespołu BMW Sauber. Po próbach systemu odzyskiwania energii w samochodzie Roberta Kubicy jakie podjęto w czasie piątkowych treningów, zespół zrezygnował z jego wykorzystywania. Stracił tym samym bardzo dużo czasu zbierając dane, które nie zostaną w Chinach zupełnie wykorzystane. Niebawem może się okazać, że innowacja wprowadzona w tym sezonie, której wielkim orędownikiem jest Dr Mario Theissen, nie przynosi spodziewanych efektów.
Poz. |
Nr |
Kierowca |
Zespół |
Czas |
Różnica |
Liczba |
1 |
22 |
Nico Rosberg |
Williams |
1:36.133 |
– |
17 |
2 |
16 |
Jarno Trulli |
Toyota |
1:36.272 |
0,139 |
22 |
3 |
23 |
Lewis Hamilton |
McLaren Mercedes |
1:36.330 |
0,197 |
17 |
4 |
14 |
Jenson Button |
Brawn GP |
1:36.463 |
0,330 |
16 |
5 |
15 |
Nelsinho Piquet |
Renault |
1:36.464 |
0,331 |
16 |
6 |
9 |
Felipe Massa |
Ferrari |
1:36.528 |
0,395 |
18 |
7 |
17 |
Heikki Kovalainen |
McLaren Mercedes |
1:36.547 |
0,414 |
13 |
8 |
10 |
Kazuki Nakajima |
Toyota |
1:36.560 |
0,427 |
17 |
9 |
2 |
Kimi Raikkonen |
Ferrari |
1:36.568 |
0,435 |
17 |
10 |
11 |
Rubens Barrichello |
Brawn GP |
1:36.642 |
0,509 |
17 |
11 |
20 |
Nick Heidfeld |
BMW Sauber |
1:36.702 |
0,569 |
14 |
12 |
3 |
Robert Kubica |
BMW Sauber |
1:36.742 |
0,609 |
14 |
13 |
1 |
Sebastien Buemi |
Toro Rosso |
1:36.742 |
0,609 |
16 |
14 |
4 |
Sebastien Bourdais |
Toro Rosso |
1:36.834 |
0,701 |
17 |
15 |
12 |
Mark Webber |
Red Bull |
1:37.330 |
1,197 |
8 |
16 |
8 |
Sebastian Vettel |
Red Bull |
1:37.349 |
1,216 |
7 |
17 |
5 |
Adrian Sutil |
Force India |
1:37.534 |
1,401 |
17 |
18 |
6 |
Giancarlo Fisichella |
Force India |
1:37.732 |
1,599 |
18 |
19 |
7 |
Fernando Alonso |
Renault |
1:38.003 |
1,870 |
6 |
20 |
21 |
Timo Glock |
Toyota |
1:39.110 |
2,977 |
6 |
Najnowsze
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
Niektórzy nazwą go SUV-em w stylistyce coupe, inni fastbackiem, a jeszcze inni powiedzą, że kojarzy im się “z nie wiadomo czym”. Nie można odmówić mu natomiast jednego – Peugeot 408 to bezsprzecznie piękne auto, a wciąż nietypowa na rynku mieszanka kilku rodzajów nadwozia dodaje mu dużego uroku i wyróżnia na ulicach. Bo powiedzmy sobie szczerze – […] -
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
-
Car of the Year Polska 2026: rekordowa liczba chińskich aut w konkursie. Pełna lista nominowanych
Zostaw komentarz: