Wylicytuj kask Kuby Przygońskiego!
Kask Shoei VFX-W, przeznaczony właśnie na aukcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, towarzyszył Kubie Przygońskiemu podczas wielu zmagań sportowych i pasma sukcesów. Do teraz jest jeszcze na nim pamiątka - przywieziony z dalekich krajów pustynny piasek, a także autograf Wicemistrza Świata.
![]() |
fot. aukcje.wosp.org.pl |
Jakub Przygoński (ur. 24 marca 1985 w Warszawie) jest najmłodszym zawodnikiem w Orlen Team. Jego dotychczasowa kariera koncentrowała się na startach w Mistrzostwach Polski i Pucharze PZM w Enduro i Motocrossie, gdzie zdobywał liczne tytuły mistrzowskie i wicemistrzowskie w kilku formułach wyścigowych.
W 2007 roku, pod okiem Jacka Czachora i Marka Dąbrowskiego, pierwszy raz wziął udział w pustynnej rywalizacji – w mistrzostwach świata Cross-Country w Dubaju. Kolejne lata przyniosły mu nowe doświadczenia na arenie międzynarodowej.
W 2009 roku po raz pierwszy wziął udział w Rajdzie Dakar – był najlepszym debiutantem zajmując 11. miejsce w klasyfikacji generalnej. W 2010 roku osiągnął 8. pozycję – najlepszy wynik w historii startu polskich motocyklistów.
Na trzecim etapie 34. Rajdu Dakar w motocyklu Kuby Przygońskiego, korbowód przebił blok silnika – nie było możliwości kontynuowania jazdy. Zawodnik został śmigłowcem przetransportowany na biwak wiele godzin po awarii. To koniec rywalizacji w tegorocznym Dakarze dla młodego zawodnika Orlen Team.
Kask na aukcje przekazują wspólnie Shoei, Antyradio i Orlen Team.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: