Piękna blondynka i Ferrari F430
Jakie są sposoby, aby auto wyglądało na zdjęciach jeszcze bardziej atrakcyjnie, niż na żywo? Można pokusić się o markowy tuning optyczny, owszem, jednak najczęściej producenci decydują się na uchwycenie w kadrze ich flagowego modelu oraz urodziwej blondynki.
![]() |
fot. Jordan Shiraki |
Dlaczego akurat jasnowłosa piękność? Bo mężczyźni wolą blondynki – tak wynika z badań, a Ferrari F430 od lat jest komunikowane marketingowo właśnie do mężczyzn. Może nie koniecznie wolą oni takie panie u swojego boku na całe życie (choć właściciwe dlaczego nie?), ale na jedną noc (lub kilka), ewentualnie lubią je oglądać… na zdjęciach. Z tego założenia wychodzą od lat wszelkie marki samochodowe i motocyklowe zatrudniając utalentowanego fotografa oraz kuszącą modelkę w swoich kampaniach reklamowych.
![]() |
fot. Jordan Shiraki |
Tym razem właśnie Ferrari zdecydowało się na sesję zdjęciową modelu 430 z Corinne Doherty – blond modelką. Całość odbyła się na wysuszonym, słonym jeziorze w Boulder City w Nevadzie. Kilka zdjęć zrobiono również przy Chevrolecie Corvette Z06.
Do sesji zatrudniono uznanego fotografa motoryzacyjnego Jordan Shiraki, którego znamy również z słynnych zdjęć Lamborghini.
Naszym zdaniem jego pracę docenią również panie – no bo która z nas nie chciałaby mieć takich zdjęć?
![]() |
fot. Jordan Shiraki
|
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: