
Ford Focus ST z bardzo mocnym silnikiem debiutuje w wersji kombi
Opracowany przez Ford Performance Focus ST pojawi się w salonach latem. Co zastaniemy pod maską?
Wyposażony będzie w lubiący wysokie obroty silnik benzynowy EcoBoost 2,3-litra o mocy 280 KM, sprzężony z sześciostopniową manualną lub siedmiostopniową automatyczną skrzynią biegów. Do wyboru będzie również silnik wysokoprężny EcoBlue 2,0-litra o mocy 190 KM z sześciostopniową manualną skrzynią biegów.*
Pod maską Focusa ST przewidziano takie zaawansowane sportowe rozwiązania jak: sterowany elektronicznie mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu, dostosowanie obrotów silnika do płynniejszej zmiany biegów, możliwości wyboru trybu jazdy, które zapewnią bezkompromisowe osiągi zarówno na torze, jak i w codziennej eksploatacji.
*Emisja CO2 dla Focusa ST z silnikiem 2,3 litra EcoBoost – od 179 g/km, zużycie paliwa od 7,9 l/100 km; Emisja CO‑2 dla wersji z silnikiem wysokoprężnym 2,0-litra EcoBlue – od 125 g/km, zużycie paliwa 4,8 l/100 km
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: