Ford Focus ST z bardzo mocnym silnikiem debiutuje w wersji kombi
Opracowany przez Ford Performance Focus ST pojawi się w salonach latem. Co zastaniemy pod maską?
Wyposażony będzie w lubiący wysokie obroty silnik benzynowy EcoBoost 2,3-litra o mocy 280 KM, sprzężony z sześciostopniową manualną lub siedmiostopniową automatyczną skrzynią biegów. Do wyboru będzie również silnik wysokoprężny EcoBlue 2,0-litra o mocy 190 KM z sześciostopniową manualną skrzynią biegów.*
Pod maską Focusa ST przewidziano takie zaawansowane sportowe rozwiązania jak: sterowany elektronicznie mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu, dostosowanie obrotów silnika do płynniejszej zmiany biegów, możliwości wyboru trybu jazdy, które zapewnią bezkompromisowe osiągi zarówno na torze, jak i w codziennej eksploatacji.
*Emisja CO2 dla Focusa ST z silnikiem 2,3 litra EcoBoost – od 179 g/km, zużycie paliwa od 7,9 l/100 km; Emisja CO‑2 dla wersji z silnikiem wysokoprężnym 2,0-litra EcoBlue – od 125 g/km, zużycie paliwa 4,8 l/100 km
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: