
To nie szeryf drogowy. On po prostu nie lubi innych kierowców
Zwykle tak zwani szeryfowie kierują się pewną „logiką” i dbają o „sprawiedliwość” na drodze. Ten nie robił nawet tego.
Skoro jeden z pasów ma być wyłączony dla ruchu, to dlaczego ktoś ma z niego korzystać? Lepiej znacznie wcześniej zjechać na drugi pas i utworzyć na nim długi korek. Szeryfowie drogowi blokują pierwszy z nich, aby przypadkiem nikt nim nie pojechał zgodnie z przepisami i zdrowym rozsądkiem.
Na tym nagraniu lewy pas będzie wyłączony, więc zablokował go kierowca betoniarki. Sytuacja jest o tyle inna, że lewy pas nie może służyć tylko do wyprzedzenia „prawidłowo” poruszających się kierowców, ale także do skrętu w lewo. Nie warto jednak ryzykować i pozwolić na skorzystanie z lewego pasa jakiemuś „kombinatorowi”, prawda?
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: