Brytyjska księżniczka właścicielką RR Evoque
Range Rover wie jak zadbać o dobrą promocję. Pierwszy model Evoque, który zjechał z taśmy produkcyjnej w fabryce w Merseyside w lipcu trafił do muzeum w Gaydon. Drugi natomiast w ręce ambasadorki marki Zary Anne Elizabeth Phillips.
Ambasadroka marki Land Rover Zara Anne Elizabeth Phillips. |
fot. Land Rover
|
Po tym jak w lipcu pierwszy biały Range Rover Evoque, w wersji wyposażenia Dynamic trafilł do muzeum w Gaydon, gdzie można podziwiać wszystkie modele nr 1 wyprodukowane przez Jaguara i Land Rovera, drugi egzemplarz Evouque trafił do brytyjskiej księżniczki Zary Anne Elizabeth Phillips.
Pani Phillips jest ambasadorką, ale również miłośniczką Land Rovera. Pasjonatka koni nie tylko mechanicznych dorastała w końcu pośród tych aut.
5-drzwiowy Range Rover Evoque w kolorze Stornaway Grey, ma 2.2-litrowy silnik wysokoprężny, 6-biegową automatyczną skrzynię biegów, dach panoramiczny i funkcje parkowania połączoną z systemem kamer.
Księżniczka i jej nowy Range Rover Evoque. |
[autor zdjęcia]
|
Jak przystało na Land Rovera przekazanie kluczyków nastąpiło podczas zawodów sportowych Land Rover Burghley Horse Trials, w których Zara brała udział.
Mając taką promocję nic dziwnego, że Brytyjczycy lubią markę Land Rover i chętnie zamawiają kolejne modele. Do tej pory zamówiono ponad 20 000 modelu Evoque.
Dzięki produkcji nowego modelu podwoi się liczba zatrudnionych pracowników w fabryce, a czterdzieści kontraktów, które Land Rover podpisał z miejscowymi dostawcami i podwykonawcami jest warte ponad 2 miliardy funtów. Koncern Tata Motors spodziewa się, że sprzedaż wersji trzydrzwiowej i pięciodrzwiowej rozłoży się w Wielkiej Brytanii mniej więcej po połowie, globalnie jednak szacuje się, że sprzedaż wersji pięciodrzwiowej wyniesie 75 procent całości ceny nowego Range Rovera zaczynają się od 27 995 funtów za wersję z napędem na jedną oś z silnikiem Diesla.
Najnowsze
-
Koniec przywileju dla właścicieli aut elektrycznych. Życie za szybko go zweryfikowało
Różne są sposoby zachęcania kierowców do przesiadki na samochody elektryczne, a jednym z nich jest możliwość korzystania z buspasów. Okazuje się, że nie wszędzie ten pomysł się sprawdza, ponieważ elektryków zrobiło się zbyt dużo. Władze zdecydowały więc o likwidacji tego przywileju. -
Znasz trik taksówkarzy na chłodzenie auta bez klimatyzacji? Używaj, nawet jak masz klimę
-
Zderzenie motocyklistów przed przejściem. „Znowu to pierwszeństwo pieszych”
-
Wjazd samochodem do lasu – zasada jest odwrotna niż na drogach. Dotyczy wszystkich
-
Każdy kierowca powinien teraz używać zasady 5 minut. To gwarancja spokoju na lata
Zostaw komentarz: