„Make it happen” – ruszyła nowa kampania Chevroleta
26 sierpnia reklamową nowego Aveo rozpoczęła się w Polsce nowa kampania wizerunkowa Chevroleta pod hasłem „Make it happen".
| Nowy Chevrolet Aveo sedan. |
![]() |
|
fot. Chevrolet
|
Kampania „Make it happen”, opracowana przez G2/Herezie oraz Grey Warszawa, obejmuje pełną gamę samochodów oferowanych przez Chevroleta: auta miejskie i kompaktowe, SUV-a, vana i legendarne samochody sportowe, Camaro i Corvette, a także elektrycznego Volta o rozszerzonym zasięgu.
Jak pokazały badania marka Chevrolet kojarzy się w Eurpoejczykom w 85 % z korzeniami amerykańskim, dlatego też postanowiono wykorzystać to w stworzeniu nowej kampanii, stąd też możemy odnaleźć w niej elementy stylu amerykańskiego, typowe lokalizacje wyraźnie powiązane ze Stanami Zjednoczonymi, takie jak pustynia Arizony, kinematograficzny styl telewizji i styl fotograficzny, a także amerykańską muzykę.
Również z tej okazji Chevrolet przygotował ofertę premierową nowego Aveo, która zaczęła obowiązywać w momencie rozpoczęcia kampanii. Od 26 sierpnia wprowadzona została nowa promocja modelu Aveo, który można będzie kupić z rabatem w wysokości nawet do 1 500 zł. Oznacza to, że pięciodrzwiowa wersja nowego Aveo oferowana będzie już od 34 990 zł.
Najnowsze
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Mokry Tor Modlin, sześć finałowych modeli i jedna zwycięska tytułowa statuetka. Zdradzamy kulisy decyzji jury, emocje podczas jazd testowych i powody, dla których to właśnie Panda okazała się bezkonkurencyjna. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
-
Uważaj na znak D-13 – to podpucha, na którą łapie się wielu kierowców.

Zostaw komentarz: