Euro RSCG Peugeot Rally w natarciu
Marka Peugeot wypuściła właśnie reklamę, która ma na celu stworzyć długotrwałe relacje ze swoimi klientami czy im się uda oceńcie sami?
Reklama jest perfekcyjnym przykładem wykorzystywania emocji do promowania marki. |
fot. YouTube
|
Najnowsza reklama promująca Euro RSCG Peugeot Rally oparta została na emocjach związanych z dzieciństwem. Clip zaczyna się od sceny, w której chłopiec biegnie przez podwórko z samochodzikiem w ręku. Obrazy przeskakuje na inne dziecko bawiące się małym Hotwheelsem, potem na następne i następne, po czym mały samochód przemienia się w prawdziwych rozmiarów auto wchodzące w zakręt. Peugeot stara się udowodnić, że ma niezliczone pokłady energii, jeśli chodzi o samochody.
Reklama jest perfekcyjnym przykładem wykorzystywania emocji do promowania marki.
Najnowsze
-
Znasz trik taksówkarzy na chłodzenie auta bez klimatyzacji? Używaj, nawet jak masz klimę
Obecnie klimatyzacja występuje powszechnie, nawet w starszych, używanych samochodach, ale osoby celujące w budżetowe opcje, muszą nadal poradzić sobie bez niej. Wiedza jak ochłodzić samochód bez klimatyzacji przydatna jest wbrew pozorom także osobom, które mają klimę w swoim pojeździe. -
Zderzenie motocyklistów przed przejściem. „Znowu to pierwszeństwo pieszych”
-
Wjazd samochodem do lasu – zasada jest odwrotna niż na drogach. Dotyczy wszystkich
-
Każdy kierowca powinien teraz używać zasady 5 minut. To gwarancja spokoju na lata
-
Rusza budowa nowego odcinka S11. Droga połączy cztery województwa
Zostaw komentarz: