Euro RSCG Peugeot Rally w natarciu
Marka Peugeot wypuściła właśnie reklamę, która ma na celu stworzyć długotrwałe relacje ze swoimi klientami czy im się uda oceńcie sami?
Reklama jest perfekcyjnym przykładem wykorzystywania emocji do promowania marki. |
![]() |
fot. YouTube
|
Najnowsza reklama promująca Euro RSCG Peugeot Rally oparta została na emocjach związanych z dzieciństwem. Clip zaczyna się od sceny, w której chłopiec biegnie przez podwórko z samochodzikiem w ręku. Obrazy przeskakuje na inne dziecko bawiące się małym Hotwheelsem, potem na następne i następne, po czym mały samochód przemienia się w prawdziwych rozmiarów auto wchodzące w zakręt. Peugeot stara się udowodnić, że ma niezliczone pokłady energii, jeśli chodzi o samochody.
Reklama jest perfekcyjnym przykładem wykorzystywania emocji do promowania marki.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: