Złote Lwy dla reklamy Chryslera
"Born of Fire" -zaprezentowana podczas Super Bowl reklama Chryslera otrzymała pięć nagród podczas 58. Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Cannes.
fot. YouTube
|
Złote Lwy – podobnie jak na Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni, to główna nagroda Międzynarodowego Festiwalu Reklamy (International Festival of Creativity) odbywającego się w Cannes (Francja).
Nagroda przyznawana jest w kilku kategoriach. W tym roku bez wątpienia zwyciężyła reklama Chryslera niewątpliwym „Born of Fire”, która zebrała aż pięć statuetek:
– za reżyserię
– za najlepsze wykorzystanie muzyki
– za najlepszy scenariusz
– za najlepszą reklamę motoryzacyjną
oraz Brązowego Lwa za najlepszy montaż.
Chrysler, zainspirowany piosenką ” Lose Yourself” Eminema przyjął zasadę, że „porażka nie wchodzi w grę.” Potwierdza to również fakt, że firmie udało się spłacić rządowe pożyczki sześć lat przed terminem.
Najnowsze
-
Czy po piwie bezalkoholowym można prowadzić? Odpowiedź nie jest prosta
Majówka to czas wyjazdów, a według stereotypów także grillowania. Grill zaś często kojarzy się z zimnym piwem, czyli sposobem na orzeźwienie niedostępnym dla kierowców. Problem można rozwiązać, wybierając piwo bezalkoholowe, ale czy naprawdę można je bez obaw wypić, a potem siadać za kierownicę? -
Włączasz w aucie nawigację w telefonie? Policjant chętnie wlepi ci mandat i 12 punktów
-
Policja zagląda do samochodów i zadaje jedno pytanie. Zła odpowiedź to 3000 zł mandatu
-
Prowokuje innego kierowcę, a gdy tamten reaguje agresywnie, zaczyna lamentować, że dzieci wiezie
-
Typowe błędy w używaniu klimatyzacji. Albo nie ochłodzi, albo sobie zaszkodzisz
Zostaw komentarz: