Dwie ciężarówki blokują drogę. Tylko dlaczego?
Wśród kierowców ciężarówek, potocznie i błędnie nazywanych tirami, często można spotkać takich, którzy starają się utrudnić życie innym uczestnikom ruchu. Trudno jednak o większy przykład drogowej głupoty, niż przypadek tych dwóch kierujących.
Wszyscy dobrze znamy już ten scenariusz – na dwupasmowej drodze pojawia się znak informujący, że zbliżamy się do zwężenia i dostępny będzie tylko jeden pas. Zwykle towarzyszy mu tabliczka informująca jaki dystans dzieli nas od tego zwężenia. Zwykle jest to 400 metrów, ale bywa na przykład 800 metrów. To sygnał dla „szeryfów drogowych”, aby zaczęli swoją pracę – zaczynają blokować pas, który ma być zwężony. Skoro i tak docelowo nie będzie można nim jechać, to dlaczego nie zrobić zwężenia już teraz, a nie za niecały kilometr?
Dalej trudno wam uwierzyć, że ktoś może uważać, że blokowanie jednego z pasów to pomaganie innym uczestnikom ruchu – regulowanie płynności ruchu? To zobaczcie poniższe nagranie. Widać na nim dwa pojazdy ciężarowe, które 800 metrów przed zwężeniem blokują oba pasy. Zwykle szeryf blokuje tylko jeden, aby nikt nie mógł wyprzedzić korka stojącego na drugim pasie. Po chwili kierowcy auta z kamerą puszczają nerwy i wyprzedza oba tiry poboczem (miał szczęście, że żaden nie próbował zajechać mu drogi). Dzięki temu możemy zobaczyć, że droga dalej była pusta! Żadnego korka! Dwaj kierowcy ciężarówek nie pozwolili jechać normalnie innym kierującym, bo… No właśnie? Co im się wydawało, że robią? Piszcie w komentarzach – nam brakuje już sił na wymyślanie pretekstów dla irracjonalnych zachowań.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Każdy kierowca powinien teraz używać zasady 5 minut. To gwarancja spokoju na lata
Współczesne samochody może i są w dużej mierze bezobsługowe, ale to co innego niż odporność na niewłaściwą i bezmyślną obsługę. Prędzej czy później wszystkie eksploatacyjne błędy się zemszczą. Jednym ze sposobem na uniknięcie wydatków, jest pamiętanie o zasadzie 5 minut. -
Rusza budowa nowego odcinka S11. Droga połączy cztery województwa
-
Piesi zaatakowali kierowcę na pasach, więc stracił prawo jazdy. Ale sam jest sobie winien
-
Rowerzysta jedzie ścieżką – musi przepuścić pieszego, gdy wchodzi na pasy?
-
Czy po piwie bezalkoholowym można prowadzić? Odpowiedź nie jest prosta
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Niestety często spotykam takie zachowanie kierowców ciężarówek i uważam , że powinno się surowo karać takich prymitywów !
Anonymous - 5 marca 2021
Drogowe chamy, odrazu brać tablicę i karać jak Froga, katastrofa w ruchu lądowym !! No policja do dzieła, na autostradzie z predkoscią 10kmh? Proszenie się o śmierć.
Anonymous - 5 marca 2021
Wszyscy siebie warci łącznie z nagrywającym. Wyprzedza na zakazie i jeszcze zwalnia specjalnie. Sami debile.
Anonymous - 5 marca 2021
Po prostu puściły mu nerwy, nie jest to wybaczenie, ale okoliczność łagodząca 🙂
Postaw się na jego miejscu i zastanów się jakbyś się sam zachował
Anonymous - 5 marca 2021
J…bać medy drogowe i duże i małe!
Anonymous - 5 marca 2021
Gdyby kultura kierowcow osobowek byla na innym poziomie takie sytuacje zdarzalyby sie rzadziej. Pamietajcie ze kierowcy ciezarowek w 100%. Sa w pracy. Niektorzy na zasadzie wynagrodzenia za przejechany kilometr. Wiec nie pajacujcie z tym szeryfowaniem. Tylko pomyslcie o zasadzie „na suwak” i o korytarzach zycia!!!
Anonymous - 5 marca 2021
Gdyby kultura kierowcow osobowek byla na innym poziomie takie sytuacje zdarzalyby sie rzadziej. Pamietajcie ze kierowcy ciezarowek w 100%. Sa w pracy. Niektorzy na zasadzie wynagrodzenia za przejechany kilometr. Wiec nie pajacujcie z tym szeryfowaniem. Tylko pomyslcie o zasadzie „na suwak” i o korytarzach zycia!!!