Niektóre samochody są wieczne?
Przedstawiając historię pewnego samochodu oraz listu, który w nim się znajdował przez kilka dekad - oddział Saatchi & Saatchi w Puerto Rico stworzył właśnie, oryginalną reklamę marki Toyota.
Saatchi & Saatchi wykorzystała motyw sentymentalnej miłości. Obracając prostą historię do góry nogami, uzyskali komiczny efekt. Zapytacie, ale o co chodzi?
No więc wszystko zaczęło się od pewnego listu, który znalazł przpadkowy chłopak w swoim samochodzie. Zaintrygowany jego treścią postanowił, oddać go poprzedniemu właścicielowi auta. Jak się okazało i nie do niego należał. Tym sposobem korespondencja przechodzi przez kolejne ręce poprzednich właścicieli Toyoty, aż w końcu trafia do starszej pani. Co dalej? Zobaczcie sami!
Najnowsze
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Każdy, kto choć raz próbował zaparkować w Warszawie, wie, że to walka o każdy centymetr. W tej codziennej bitwie o przestrzeń, na pierwszej linii frontu często stoją ci, którzy najbardziej potrzebują wsparcia – osoby z niepełnosprawnościami. Przeznaczone dla nich miejsca, oznaczone jako tzw. „koperty”, bywają bezczelnie zajmowane. Inny proceder to kupno karty uprawniającej do legalnego […] -
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
-
Via Carpatia to droga donikąd? Oto dlaczego Polska wschodnia wciąż nie ma swojej ekspresówki
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
Zostaw komentarz: