Niektóre samochody są wieczne?
Przedstawiając historię pewnego samochodu oraz listu, który w nim się znajdował przez kilka dekad - oddział Saatchi & Saatchi w Puerto Rico stworzył właśnie, oryginalną reklamę marki Toyota.
Saatchi & Saatchi wykorzystała motyw sentymentalnej miłości. Obracając prostą historię do góry nogami, uzyskali komiczny efekt. Zapytacie, ale o co chodzi?
No więc wszystko zaczęło się od pewnego listu, który znalazł przpadkowy chłopak w swoim samochodzie. Zaintrygowany jego treścią postanowił, oddać go poprzedniemu właścicielowi auta. Jak się okazało i nie do niego należał. Tym sposobem korespondencja przechodzi przez kolejne ręce poprzednich właścicieli Toyoty, aż w końcu trafia do starszej pani. Co dalej? Zobaczcie sami!
Najnowsze
-
Czy po piwie bezalkoholowym można prowadzić? Odpowiedź nie jest prosta
Majówka to czas wyjazdów, a według stereotypów także grillowania. Grill zaś często kojarzy się z zimnym piwem, czyli sposobem na orzeźwienie niedostępnym dla kierowców. Problem można rozwiązać, wybierając piwo bezalkoholowe, ale czy naprawdę można je bez obaw wypić, a potem siadać za kierownicę? -
Włączasz w aucie nawigację w telefonie? Policjant chętnie wlepi ci mandat i 12 punktów
-
Policja zagląda do samochodów i zadaje jedno pytanie. Zła odpowiedź to 3000 zł mandatu
-
Prowokuje innego kierowcę, a gdy tamten reaguje agresywnie, zaczyna lamentować, że dzieci wiezie
-
Typowe błędy w używaniu klimatyzacji. Albo nie ochłodzi, albo sobie zaszkodzisz
Zostaw komentarz: